نسل درخشان دهه‌های 1370 و 1380 فوتبال قم تیم سوهان محمد قم را در دوره جدید رقابت‌های باشگاهی کشور جام آزادگان برابر رقبا هدایت می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ 29 December 2020

به گزارش تابناک قم، فوتبالیست‌هایی که از دهه 1370 استعداد و نبوغ خود را از سنین پایه در فوتبال قم به نمایش گذاشتند و دهه 1380 اوج درخشش آنها در سطح باشگاهی بود، اکنون در کسوت مربی هدایت نماینده فوتبال استان قم در مسابقات باشگاه‌های کشور را بر عهده گرفته‌اند.

امسال تیم سوهان محمد نماینده استان قم در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان است، تیمی که سکان هدایت آن را چهره‌های شاخص فوتبال قم در سال‌های نه‌چندان دور بر عهده دارند، در این تیم علیرضا خلجی‌نیا به عنوان سرمربی و محمد جاویدفر به همراه سعید توسلی مربی هستند.

خلجی‌نیا در زمان فوتبال خود یک هافبک طراز اول و خوش‌فکر بود، سعید توسلی که در پست هافبک یک بازیکن شاخص و گلزن در میلادی بود و چند سالی است که در عرصه مربیگری فعالیت می‌کند در کنار محمد جاویدفر که پدرش حسین جاویدفر یکی از مردان همیشه در صحنه و پیشکسوتان نام‌دار فوتبال قم است و خانواده وی را فوتبالی‌ها با نام بیتا می‌شناسند، نسل طلایی فوتبال قم در دهه‌های 70 و 80 محسوب می‌شوند.

حالا این چهره‌های شناخته‌ شده‌ فوتبال قم که در سال‌های فوتبال حرفه‌ای خود به ویژه در تیم مطرح و با سابقه میلادی قم بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشتند و حتی اوایل دهه 1380 تا آستانه صعود به لیگ دسته اول جام آزادگان پیش رفتند، قمی‌ها را به آینده امیدوار کرده‌اند.

حالا زمان آن رسیده که خلجی‌نیا، جاویدفر و توسلی سال‌ها تجربه حضور در سطح اول فوتبال قم و کشور را به کار گرفته و به عنوان مربی توانمندی و استعداد خود را برای خدمت به فوتبال قم به کار بگیرند، فوتبالی که به دلیل بی‌مدیریتی سال‌های اخیر بار دیگر به انزوا و حاشیه رفته و نیاز است خون تازه‌ای در رگ‌های آن جاری شود.

در کادر فنی تیم سوهان محمد قم یک چهره با سابقه دیگر یعنی غلامرضا ملکی نیز حضور دارد، کسی که مسوولیت مربیگری دروازه‌بان‌های نماینده قم را بر عهده گرفته تا از سال‌ها درخشش در سنگر تیم‌های قمی در دهه 1360 تجربه خود را به دروازه‌بان‌های جوان سوهان انتقال دهد.

مدیرعامل تیم فوتبال سوهان محمد قم در فصل 1400 – 1399 لیگ آزادگان سیدمحمد طباطبایی است و این تیم در گروه دوم مرحله مقدماتی با حریفان خود رقابت خواهد کرد.

کادر مدیریت و فنی سوهان محمد قم:

مدیرعامل: سیدمحمد طباطبایی

سرپرست: صادق شمس

سرمربی: علیرضا خلجی‌نیا

مربی: محمد جاویدفر و سعید توسلی

مربی دروازه‌بان‌ها: غلامرضا ملکی

مربی بدنساز: علی خان‌احمدی

تدارکات: محمد قمی

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار