مدیر داخلی مجموعه بین المللی پیست اسکی دیزین استان البرز اعلام کرد که از امروز سه شنبه نهم دی ماه به صورت آزمایشی به مدت چهار بازگشایی شد.
کد خبر: ۹۲۷۹۸۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 29 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» صادق کلهر گفت: ظرفیت روزانه این پیست چهار هزار نفر است اما با توجه به شیوع ویروس کرونا و با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی روزانه  ۲ هزار نفر در این پیست پذیرش خواهند شد.

وی اضافه کرد: پیست بین المللی دیزین هم اکنون با پذیرش روزانه ۲۰۰ نفر به صورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز و از روز شنبه سیزدهم دی ماه فعالیت خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

کلهر در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری اردوی تیم ملی اسکی آلپاین با هدف شرکت در رقابت های قهرمانی جهان ایتالیا اشاره کرد و  افزود: این اردو نیز از روز شنبه سیزدهم دی ماه با حضور ۱۲ ورزشکار زن و و مرد در رده سنی بزرگسالان آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: این اردو تا زمان برگزاری رقابت های قهرمانی جهان که اواسط بهمن ماه به میزبانی ایتالیا برگزار می شود ادامه خواهد داشت.

پیست بین المللی دیزین در۷۰ کیلومتری شمال شرقی کرج دارای سه تله کابین، ۲ تله سیژ، هفت تله اسکی بشقابی و یک تله اسکی چکشی است که مجهزترین پیست ایران به شمار می رود.
ارتفاع این پیست بین ۲ هزار و ۶۵۰ تا سه هزار و ۶۰۰ متر از سطح دریا بوده و بهترین زمان اسکی روی برف در آن اوایل آذر تا اواخر اردیبهشت ماه است، در پیست بین المللی دیزین ۲ هتل، ۱۹ کلبه و پنج رستوران وجود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار