رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس گفت: شهرستان ۷۰۰ هزار نفره فردیس به صورت کامل از چاه‌های آبی که حفر شده تغذیه می‌شود.
کد خبر: ۹۲۸۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵ 31 December 2020

به گزارش «تابناک البرز» حسین احمدوند در خصوص اتصال فردیس به شبکه آب سراسری اظهار کرد: شهرستان ۷۰۰ هزار نفره فردیس به صورت کامل از چاه‌های آبی که حفر شده تغذیه می‌شود و اتصال به آب سراسری ندارد.

وی بیان کرد: هر چند موضوع اتصال این شهرستان به شبکه آب سراسری دارای چند مصوبه است اما متأسفانه موانعی برای این اتصال وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس با بیان اینکه مشکل دیگر شهرستان فردیس بحث انتزاع شهر فردیس از شهر کرج است، تصریح کرد: این مشکل کشوری شده است و از رئیس شورای شهر کرج و شهردار کرج می‌خواهیم برای مستقل شدن فردیس ما را حمایت کنند، چراکه هیچکدام از املاک به نام شهرداری فردیس نیست و این مشکل با دستان پرتوان شما برطرف خواهد شد.

فردیس تنها از آلودگی نیروگاه منتظرقائم بهره برده استوی با بیان اینکه مشکل بعدی آلایندگی نیروگاه منتظرقائم فردیس است، خاطرنشان کرد: حق آلایندگی به فردیس پرداخت نمی‌شود و مالیات آن کشوری دریافت می‌شود و در واقع فردیس از این مالیات و عوارض بی‌بهره است.

احمدوند در پایان متذکر شد: از مسئولان مربوطه می‌خواهیم در راستای حل معضلات یادشده شهرستان فردیس راهکارهای لازمه را ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار