رییس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان گفت: از ابتدای امسال تا پایان آذر، ۳۳۰ میلیون لیتر بنزین در استان مصرف شده که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۱ درصد کمتر است.
کد خبر: ۹۲۹۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۳ 03 January 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از خبرگزاری ایرنا کردستان، کوروش رحیم زاده اظهار داشت: یکیی از مهمترین دلایل کاهش مصرف بنزین در کردستان کاهش مسافرت، ماندن در خانه و شیوع ویروس کرونا بوده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا اول دی ماه، ۲۳ هزار و ۷۹۵ تُن گاز مایع در مناطق مختلف کردستان مصرف شده است، افزود: این عدد در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته (۲۲ هزار تُن) بیش از هشت درصد افزایش یافته است.

رییس تامین و توزیع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به فعالیت ۴۲ باب جایگاه عرضه نفتگاز در استان، یادآور شد: مصرف نفتگاز هم در ۹ ماه گذشته از سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد رشد نشان می‌دهد.

رحیم زاده با بیان اینکه گاز مایع توزیع شده برای مصارف گرمایشی و پخت و پز است، اضافه کرد: استفاده از گاز مایع برای سوخت خودرو غیرقانونی و غیرمجاز است، اما برخی رانندگان اقدام به استفاده از گاز مایع برای سوخت خودروهایشان می‌کنند.
منبع: ايرنا
برچسب ها: کردستان ، بنزین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار