پیامک اعمال قانون در ساعات منع تردد در حالی برای برخی رانندگان ارسال می‌شود که این رانندگان روحشان هم خبر ندارد که کی و کجا آفتابی شده اند.
کد خبر: ۹۲۹۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶ 04 January 2021

با پیامک‌های اشتباهی قانون منع تردد چه باید کرد؟/ توضیحات پلیس راهور

به گزارش «تابناک البرز» به دنبال محدودیت های کرونایی و با هدف کاهش سرعت شیوع این ویروس، تردد خودورها از ساعت ۲۱ الی ۴ صبح در بعضی شهرها از جمله کرج  ممنوع شد.

دوربین های نظارتی و ماموران پلیس پلاک خودروهایی را که در این ساعات تردد دارند ثبت می کنند و قبض جریمه از طریق پیامک به اطلاع رانندگان می رسد.

اما برخی رانندگان در تماس با ما نسبت به برخی از این پیامک های جریمه ای انتقاد داشتند؛ این رانندگان ادعا می کنند که هرگز در ساعت و مکان درج شده در پیامک جریمه حضور نداشته اند.

سرهنگ رحمتی پور، رئیس پلیس راهور شهرستان کرج در این باره گفت: ممکن است بعضی از این پیامک ها به دلیل تشابه خودرو و پلاک آن اتفاق افتاده باشد.

او افزود: رانندگانی که با موارد این چنینی مواجه شده اند، می توانند به دایره اجراییات پلیس راهور واقع در میدان طالقان کرج مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور شهرستان کرج گفت: براساس مصوبه ستاد ملی کرونا تردد در ساعات اعلام شده همچنان ممنوع است و خاطیان اعمال قانون خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار