رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج گفت: با ابلاغیه وزارت کشور درباره عدم برگزاری مراسم‌های عزاداری در شرایط قرمز، نارنجی و زرد، از شهروندان درخواست داریم که به این موضوع مهم توجه ویژه داشته باشند.
کد خبر: ۹۳۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲ 09 January 2021

برگزاری مراسم عزاداری در شرایط زرد هم ممنوع

به گزارش «تابناک البرز» حمیدرضا عسگری گفت: در روزهای اخیر شاهد سیر نزولی شیوع ویروس کرونا و کاهش تعداد جان‌باختگان این بیماری بودیم که نشان‌دهنده عزم جدی شهروندان و مسئولان در قطع زنجیره این ویروس منحوس است.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج افزود: شهروندان همچنان باید بیش از گذشته دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت‌های اعمال‌شده را رعایت کنند تا  به نحو مطلوبی از این بحران گذر کنیم.

عسگری با اشاره به این که طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا، هم‌اکنون انتشار این ویروس سیر نزولی دارد، گفت: برخی شهرها در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند اما این دلیل نمی‌شود که شهروندان دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت‌ها را فراموش کنند.

او افزود: به‌طورقطع در صورت عدم رعایت موارد مذکور، موج جدیدی از ویروس کرونا پدید می‌آید و وضعیت قرمز خواهد شد که به‌ناچار محدودیت‌های تردد مجد اعمال می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت آرامستان های شهرداری کرج در خصوص ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم اشاره کرد و گفت: طبق این ابلاغیه برگزاری مراسم حتی در شهرهای زرد تنها به‌صورت غیرحضوری و با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها مجاز است و هیچ مرجعی جز ستاد ملی مبارزه با کرونا حق دادن مجوز خارج از مصوبات این ستاد را ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار