فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: ما در همان روزهای نخست شیوع کرونا با یک نامه، ۷۰۰ هزار نفر را از زنجیره انتقال کرونا خارج کردیم.
کد خبر: ۹۳۳۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 20 January 2021

۷۰۰ هزار نفر را از زنجیره انتقال کرونا خارج کردیم

به گزارش «تابناک البرز» سردار یوسف مولایی در جلسه مدیریت بحران استان البرز که در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به اقدامات سپاه پاسداران در برآورد مدیریت بحران، گفت: یکی از اقداماتی که در این زمینه انجام شده شناسایی هشت نقطه در جاده چالوس با احتمال گرفتار شدن مسافران در جاده بود که در همین راستا یک سوله نیز در این مسیر ساخته شد.

مولایی افزود: ما از طریق برخی از نرم‌افزارها مواردی را در خصوص نقاطی که امکان آبگرفتگی در آن وجود دارد را تجزیه و تحلیل کردیم و اطلاعات آن را جمع‌آوری و حدود ۶۰ نقشه درباره آن ارائه کرده‌ایم.

وی در ادامه با بیان اینکه در مدیریت بحران هر دستگاه اطلاعات خوبی دارد گفت: اما مشکل اساسی این است که این اطلاعات به صورت جزیره‌ای است و به یکدیگر پیوسته نیست.

فرمانده سپاه البرز خاطرنشان کرد: ما در همان هفته اول شیوع کرونا مدل مفهومی استان البرز را استخراج و ۱۴ بحران در صورت شیوع را تدوین و سه سناریو براساس آن نوشتیم و که طبق آن در همان روزهای نخست با یک نامه ۷۰۰ هزار نفر را از زنجیره انتقال کرونا خارج کردیم.

مولایی در پایان تصریح کرد: ۱۱ تهدید جدید بعد از شیوع کرونا در استان البرز احصا شده است؛ هشت مورد از این تهدیدات به صورت عینی وجود دارد که هر کدام از آنها حادث شود فاجعه ملی رخ خواهد داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار