فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق حرفه ای ساختمان های نیمه کاره با اعتراف به 52 فقره سرقت در شهرستان نظرآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۰۰
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲ 20 January 2021
دستگیری سارق اماکن خصوصی در
به گزارش «تابناک البرز»  سردار "عباسعلی محمدیان" در تشریح این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان نظرآباد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود: با بررسي هاي علمي و تخصصي و به کارگیری اقدامات پلیسی، كارآگاهان پليس آگاهي موفق شدند رد پای یکی ازسارقان حرفه ای را شناسايي و پس از هماهنگي با مقام قضائي نامبرده را در مخفيگاه خود دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز اظهار داشت: متهم در بازجويي هاي صورت گرفته در ابتدا منکر انجام هرگونه سرقت بود اما پس از مشاهده مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشوده و به 52 فقره سرقت از ساختمان های نیمه کاره و اماکن خصوصی اقرار كرد.

سردار "محمدیان " در پایان با بیان اینکه مالخر اموال مسروقه با همکاری متهم اصلی پرونده شناسایی و دستگیر شد اذعان داشت: با تلاش کارآگاهان همه مالباختگان این پرونده شناسایی شدند.

ارشدترین مقام انتظامی استان البرز با اشاره به تکمیل پرونده و معرفی متهمان به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: بدون مشارکت و همراهی شهروندان، حصول امنیت مطلوب مقدور نیست؛ لذا از شهروندان تقاضا می شود ضمن توجه به اقدامات پیشگیرانه، هرگونه اقدام مشکوک را بلافاصله از طریق شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار