به همت بسیج ناحیه لنده مادر شهید نوری پس از ۲۰ سال به دیدار مزار فرزند شهیدش رفت.
کد خبر: ۹۳۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ 20 January 2021

 

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ امروز  پس ازگذشت ۲۰سال فراق و دوری مادر و فرزند دیداری از جنس عشق به همت فرمانده جوان سپاه ناحیه لنده با برآورده شدن آرزوی دیرینه این مادر شهید تحقق یافت .

امروز به همراه پدر، خواهران، برادران شهید نردعلی نوری و عضو شورای شهر لنده، رئیس اداره امورعشایری و راهداری شهرستان لنده با گذشتن از جاده ای صعب العبور و غیرقابل تردد با پیچ های خطرناک و پرتگاهی در جوار قبر شهید حاضر شدند و شاهد تحقق آرزوی دیرینه این مادر شهید بودند.

بردار شهید نردعلی نوری با قدردانی از حضور فرمانده سپاه ناحیه لنده و هیئت همراه گفت: امروز ما شاهد تحقق آرزوی دیرینه و ۲۰ساله مادر شهید نردعلی نوری هستیم که در این سال ها حسرت یک بار دیدن قبر فرزند شهیدش را داشت.

وی افزود: امروز این شهید دیگر متعلق به ما و خانواده ما نیست بلکه متعلق به شما و همه ملت ایران است و انتظار داریم برای فرزند شهیدتان جاده و راه مناسب دسترسی بکشید تا شرمنده شهیدتان نشوید.

در ادامه نیز سرهنگ پاسدار روح الله ویسی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: ما هرچه داریم از برکت وجودی خانواده های معظم شهدا در تقدیم بهترین عصاره زندگی شان در راه امنیت و اعتلای انقلاب اسلامی است.

وی افزود: امروز شاهد آن هستیم که مادری پس از گذشت بیست سال چشم انتظاری برای حضور بر سر قبر فرزند شهیدش به واسطه صعب العبور بودن جاده دسترسی به روستای گرک از دیدارش محروم بود ولی به مددالهی امروز این مهم تحقق یافت و آرزوی دیرینه این مادر شهید براورده شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده تصریح کرد: مجموعه سپاه خود را خادم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران می دانند و برای تحقق مطالبات آنان از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نمی کنیم.

ویسی گفت: امیدواریم بتوانیم در نشست با بنیادعلوی برای ساماندهی گلزار شهید و بحث جاده ارتباطی روستای گرک با همکاری راهداری شهرستان و استان زیرسازی این جاده را پیگیری کنیم.

در ادامه نیز عزیزالله شریفی با قدردانی از اقدام خیلی خوب صورت گرفته توسط فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: امروز شاهد یک اقدام دیگر ارزشمند از سوی سپاه در برآورده کردن مطالبه خانواده شهید نوری هستیم که حقیقتا جای قدردانی دارد.

وی افزود: بحث ساماندهی گلزار شهدای شهرستان یکی از مطالبات مهم خانواده های معظم شهدا است که امیدواریم این مهم در دستورکار بنیاد شهید و بنیادعلوی صورت گیرد.

رئیس اداره امور عشایری شهرستان لنده در ادامه گفت: امروز ما به عنوان مسئول شرمنده خانواده این شهید هستیم که نتوانستیم نسبت به مطالبات خانواده های معظم شهدا آن گونه که شایسته است کار کنیم.

پدر شهید نردعلی نوری در ادامه ضمن قدردانی از فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: از تلاش فرمانده سپاه ناحیه لنده که حقیقتا آرزوی چندین ساله ما را برآورده کرده است قدردانی می کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار