فرمانده انتظامی شهرستان طالقان گفت: با تلاش ماموران وظیفه شناس پاسگاه پایین طالقان، دو شهروندی که دربرف و کولاک منطقه پایین طالقان گرفتار شده بودند، نجات یافتند.
کد خبر: ۹۳۴۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱ 24 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» سرهنگ سید صالح بذرگری با اعلام این خبر بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی پایین طالقان در پی دریافت گزارشی مبنی بر گرفتار شدن دو نفر در برف و کولاک مناطق کوهستانی این شهرستان، بلافاصله برای یافتن افراد گرفتار با تجهیزات کامل عازم کوهستان شدند .

سرهنگ بذرگری افزود: در بررسی‌های اولیه ماموران مشخص شد این دو شهروند که یک زوج بودند به علت نا آشنا بودن به وضعیت جغرافیایی منطقه در یک مسیر صعب العبور و کوهستانی گرفتار برف و کولاک شدید شده‌اند.

فرمانده انتظامی شهرستان طالقان  اظهار کرد: پس از یک ساعت تلاش بی وقفه ماموران، این زوج گرفتار در کولاک ازیخ زدگی و مرگ نجات یافته و با سلامت از کوهستان به پاسگاه پایین طالقان منتقل شدند .

این مقام انتظامی با بیان این که خدمت به مردم و شهروندان از وظایف و افتخارات پلیس است گفت: نجات یافتگان از برف و کولاک از حضور به موقع و زحمات پلیس شهرستان طالقان ، قدردانب کردند .

سرهنگ بذرگری با بیان این که شهرستان طالقان، پهناورترین شهرستان استان البرز است که دارای ۸۲ آبادی و مناطق کوهستانی و برف گیر است در پایان به شهروندان توصیه کرد: به هیچ وجه در شرایط نامساعد جوی به مناطقی که از وضعیت جغرافیایی آن اطلاعی ندارید مراجعه نکنید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار