معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه کارگروه تسهیل کارگشای مشکلات صنعتگران است، گفت: مشکلات ۱۰ واحد تولیدی استان در جلسه کارگروه تسهیل بررسی شد.
کد خبر: ۹۳۴۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۳ 24 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» جهانگیر شاهمرادی در حاشیه هشتاد و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در بخش رفع موانع تولید کارگروه استان ، پرونده 10 واحد تولیدی، صنعتی یا بنگاه‌های اقتصادی که به نوعی با دستگاه‌های اقتصادی و بانک‌ها و محیط زیست مشکلاتی داشتند، مطرح و بررسی شد.

وی افزود: مسائل و درخواست فعالان اقتصادی در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت به جز سه مورد که مشکل قانونی داشت سایر مشکلات فعالان اقتصادی برطرف شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز با بیان اینکه  برای 7 پرونده در کارگروه تصمیماتی اتخاذ شد که مورد موافقت دستگاه اجرایی و بنگاه اقتصادی قرار گرفت، بیان کرد: یکی از پرونده ها به دلیل اینکه پیچیدگی خاصی داشت و هفته قبل نیز استاندار البرز از این واحد شرکت تجهیزات ایمنی راه‌ها بازدید داشتند به جلسه کارشناسی برای بررسی دقیق تر ارجاع شد.

شاهمرادی با بیان اینکه کمک به تولید و رفع مشکلات این بخش از اهداف برگزاری جلسات است،گفت: یکی دیگر از پرونده‌ها که واحد تولیدی و دامداری بود به  کمیسیون ماده 99 ارجاع داده شد.

وی با بیان اینکه اجرایی شدن تصمیمات امروز منجر به تثبیت تعداد اشتغال و ایجاد اشتغال جدید است ، افزود: امروز در قالب تسهیلات رونق تولید نیز پرونده 23 واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات جهت معرفی به بانکها بررسی شد که از این تعداد 2 فقره از تسهیلات به دلیل اینکه روند بانکی استان را طی نکرده نبودند مورد موافقت قرار نگرفت و مقرر شد بعد از طی مراحل این دو پرونده مذکور نیز بررسی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار