رئیس کل دادگستری البرز در چهارمین نشست صیانت از بیت المال و مقابله با تغییر کاربری دادگستری استان گفت: دستگاه قضایی از هیچ اقدامی برای حفظ باغات و زمین‌های کشاورزی کوتاهی نخواهد کرد و تاکنون هم در همین راستا دادگستری استان موفق شده است در ۹ ماهه نخست امسال بیش از سه هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی را که تغییر کاربری داده شده بود آزاد سازی کند که این میزان با اقدامات پنج سال گذشته برابر است.
کد خبر: ۹۳۴۶۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ 24 January 2021

دستگاه قضایی علاقه‌ای به تخریب سرمایه‌های کشور ندارد/ هوشمندسازی نظارت بر ساخت و ساز‌ها در زمین‌های کشاورزی

به گزارش «تابناک البرز» فاضلی گفت: از آنجایی که دستگاه قضایی علاقه‌ای به تخریب سرمایه‌های کشور ندارد بنابراین سامانه هوشمند نظارت بر ساخت و ساز‌ها توسط دستگاه‌های مسئول و ناظر راه اندازی می‌شود که کوچکترین اقدام برای تغییر کاربری شناسایی و پیشگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان همچنین ادامه ارائه خدمات به انشعابات موقت را غیرقانونی عنوان کرد و گفت: شرکت‌های توزیع برق و گاز که بر اساس مصوبه‌ای به بعضی مشترکان انشعابات موقت داده بودند باید تعیین تکلیف شده و انشعابات موقت جمع آوری شوند چرا که مدت زمان این مصوبه به پایان رسیده است.

مددی، دادستان مرکز استان البرز هم در این نشست بر اجرای مصوبات این جلسه تاکید کرد و گفت: با مدیرانی که در اجرای وظایف خود کوتاهی کنند برخورد جدی می‌شود.

مددی افزود: دستگاه قضا با همت بیشتری با تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی، ساخت و ساز در حریم رودخانه‌ها و اراضی ملی و همچنین با حفر و بهره برداری چاه‌های غیرمجاز برخورد خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار