رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس گفت: مردم فردیس می توانند تجهیزات و لوازم پزشکی بدون استفاده در منزل را به امانات هلال احمر این شهرستان تحویل دهند.
کد خبر: ۹۳۴۸۸۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳ 25 January 2021

به گزارش «تابناک البرز» نادر مایلی گفت: این تجهیزات پزشکی به صورت موقت در اختیار افراد یا خانواده های نیازمند قرار می گیرد.

وی بیان داشت: کسانی که  ویلچر، کپسول اکسیژن، تخت بیمار، مانومتر ، واکر  و تجهیزاتی از این دست در اختیار دارند  می توانند آنها برای استفاده نیازمندان به صورت امانت به هلال احمر تحویل دهند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس به فعالیت های این جمعیت در ماه های اخیر اشاره کرد و  گفت: طرح آمران سلامت در قالب ۱۰ ایستگاه  توزیع ماسک و بروشور  و اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از  انتقال ویروس کرونا  در این شهرستان اجرا شد  که بیش از ۱۲ هزار نفر از خدمات این ایستگاه بهره بردند.

وی همچنین در ادامه به اجرای طرح ناظران سلامت این شهرستان اشاره کرد و گفت: با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت، سپاه و بسیج از ۱۰ آذر ماه سال جاری تاکنون  ۴۵ نفر از اعضای هلال احمر فردیس  در قالب طرح ملی حاج قاسم سلیمانی  به صورت محله محور برای مقابله با  ویروس کرونا آغاز شده و تا اسفند ماه  سال جاری نیز ادامه دارد.

رییس اداره هلال احمر فردیس  تصریح کرد: در طرح ناظران سلامت اعضای شرکت کننده بدون دریافت هیچگونه حق الزحمه و چشمداشتی ضمن بازدید از اماکن اداری ، بانکی و عمومی به پایش کرونایی مشغول هستند.

وی بیان داشت:  به دنبال شیوع کرونا ، اداره هلال احمر شهرستان فردیس ضمن ارائه خدمات بهداشتی ، غذایی و درمانی رایگان به مردم ، طرح های مختلف برای مقابله با این ویروس انجام داده است.

مایلی گفت: امسال تعداد خانه های هلال این شهرستان از سه واحد به ۶ واحد افزایش یافته که طبق چشم انداز باید به ۱۸ خانه هلال در چندماه آینده برسد.

شهرستان فردیس با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب شرقی کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار