مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام گفت: در حال حاضر 34 اکیپ راهداری (ثابت و سیار) با 200 نیروی انسانی مستقر در راهدارخانه ای استان مستقر هستند و رفع مشکلات احتمالی، برف روبی و نمک پاشی نقاط مختلف جاده ای را بر عهده دارند.
کد خبر: ۹۳۶۲۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰ 30 January 2021

به گراش تابناک ایلام ؛ نورالله دلخواه   اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری و انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی، همه راه های اصلی، فرعی و روستایی این استان باز و تردد در آن ها در جریان است.

وی افزود: در برخی مسیرها مه آلودگی گزارش شده که انتظار می‌ رود رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند و بدون تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در جاده ها تردد نکنند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام از ذخیره سازی ۱۱ هزار و ۲۰۰ تن ماسه و نمک به منظور بازگشایی راه‌ها در زمان وقوع برف و یخبندان، در هفت راهدارخانه استان خبر داد و گفت: با تلاش عوامل راهداری ۱۴۰ تن مخلوط ماسه و نمک شامگاه گذشته در جاده‌های این استان پخش شده است.

دلخواه تاکید کرد: اقداماتی مانند لایروبی دهانه پل‌ها، بستر رودخانه‌ها و شانه‌سازی محل‌هایی که تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

وی اضافه کرد: برای جلوگیری از بسته شدن راه‌های روستایی در هنگام بارش نزولات آسمانی با دهیاری‌ها و بخشداری‌های استان هماهنگی های لازم به عمل آمده است و در صورت بسته شدن این مسیرها از ظرفیت این نهادها به منظور پاکسازی و برف‌روبی استفاده می‌شود.

دلخواه تصریح کرد: مردم می‌توانند در هنگام سفرهای زمستانی با شماره گیری ۱۴۱ از اطلاعات راه‌های استان و کشور مطلع شوند./م

بیشتر بخوانید:

آمادگی نیروهای راهداری ایلام برای ارائه خدمات در جاده ها

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار