رئیس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم خبر داد:
تابناک-رئیس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم گفت: یک قطعه از اراضی ملی و دولتی واقع در منطقه گدار شهر قشم به مساحت یک هکتار به ارزش تقریبی 150میلیارد ریال توسط این یگان رفع تصرف شد.
کد خبر: ۹۳۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱ 30 January 2021


به گزارش تابناک ، مصطفی مازندرانی با اعلام این مطلب افزود: رفع تصرف این قطعه زمین که بعد از اراضی ۹۸هکتاری در ضلع شمالی پیست سافاری قرار دارد، در اجرای سیاست‌های رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم مبنی بر مبارزه با زمین‌خواری و احقاق حقوق مردم جزیره قشم انجام شد.

وی تصریح کرد: این یگان پس از انجام استعلامات لازم، وفق دستور کتبی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم و با همکاری مامورین پلیس اقتصادی نیروی انتظامی شهرستان قشم نسبت به رفع  تصرف این قطعه زمین بدون اقدام نموده است.

رئیس یگان حفاظت از اراضی ملی، دولتی و اجراییات سازمان منطقه آزاد قشم با تقدیر از حمایت‌های بی شائبه رئیس هیات مدیره و مدیرعامل معزز سازمان منطقه آزاد قشم و حمایت‌های قانونی دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قشم، از فرماندهی انتظامی شهرستان قشم و سایر مسئولینی که در این امر با یگان حفاظت از اضی ملی، دولتی و اجراییات همکاری داشته‌اند، صمیمانه تقدیر و تشکر کرد‌.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار