تابناک- حاجی آباد در آیین نواختن زنگ انقلاب، از رشد دو و نیم درصدی پروژه های عمرانی در شهرستان خبر داد و گفت: ۴۰ درصد از اعتبارات سال جاری شهرستان در بخش خصوصی اشتغالزایی شده است.
کد خبر: ۹۳۶۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۱ 31 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک هرمزگان، حمید جهانگیری فرماندار حاجی آباد در آیین نواختن زنگ انقلاب با تبریک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر با تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: در دهه فجر امسال با توجه به تحریم‌های دشمنان، تعداد ۶۳ پروژه عمرانی با اعتبار ۲۷٠ میلیارد تومان در شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

فرماندار حاجی آباد افزود: افتتاح ۲۰ هکتار گلخانه و ۵۰ کیلومتر جاده بین مزارع نشان از همت و توجه دولت به بحث معیشت مردم است که در هر هکتار از گلخانه تعداد 10 نفر مشغول به کار هستن و سالیانه ارز اوری خوبی برای کشور دارد.

وی با اظهار رشد دو نیم درصدی پروژه های شهرستان نسبت به ایام مشابه سال گذشته در تعداد و اعتبارات گفت: در بحث معادن کارخانه فرآوری تنگ زاغ با اعتبار ۱۳٠ میلیارد تومان و اشتغال بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر به صورت ویدئو کنفرانس با حضور ریاست محترم جمهور افتتاح خواهد شد.

جهانگیری از افتتاح ۳۰ مدرسه تا پایان سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در کنار ساخت مدرسه حدود یک میلیارد تومان جهت تجهیز مدارس به کار گرفته شده است.

فرماندار حاجی آباد در بخش دیگری از سخنان خود از اقدامات دستگاههای اجرایی در حوزه های مختلف بیان کرد و اضافه کرد: اقدامات بهداشت و درمان با همراهی مردم در پیشگیری از بیماری کرونا و آموزش و پرورش با آموزش مجازی دانش آموزان بسیار خوب بوده است، بخش آی سی یو و سی سی یو بیمارستان شهر حاجی آباد در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی در پایان از همراهی امام جمعه شهرستان و تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی در آماده کردن پروژه ها و تامین زیرساخت ها تشکر کرد.
انتهای پیام/ز247

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار