فرماندار شهرستان قرچک گفت: در ایام الله دهه فجر پروژه‌هایی را در بخش خصوصی، دولتی و روستایی به ارزش حدود ۱۵۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که باعث اشتغالزایی ۴۸۴ نفر می‌شود.
کد خبر: ۹۳۷۲۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰ 02 February 2021

 

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های دهه فجر این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز در سومین روز مبارک دهه فجر با حضور مسؤولان استان پروژه‌های مختلفی افتتاح می‌شود.

وی گفت: با پیگیری‌هایی انجام شده امروز پروژه‌هایی به ارزش حدود ۱۵۴ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد که باعث اشتغال ۴۸۴ نفر می‌شود.

فرماندار شهرستان قرچک ادامه داد: در شهرک صنعتی قرچک بیشتر سرمایه گذاری خصوصی را داشتیم که یکی از فعال‌ترین و زنده‌ترین شهرک‌های صنعتی کشور است.

خطیبی افزود: به گفته مدیر عامل شهرک‌های صنعتی استان تهران، امروز واحدهای خوبی را در سطح شهرک صنعتی به بهره‌برداری می رسد.

وی بیان کرد:چند پروژه دیگر هم بیشتر در حوزه شهرداری در هفته آینده افتتاح خواهد شد.

افتتاح مرکز جامع سلامت خیرساز در روستای قشلاق دوم

مرکز جامع سلامت «محدث قمی» روستای قشلاق دوم قرچک طی آیینی با حضور حسن‌بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران دیگر مسؤولان شهرستان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در این مراسم نیز اظهار کرد: این مرکز که ارائه‌دهنده تمام خدمات فعال به جمعیت گروه‌های سنی تحت پوشش است، با اعتباری بالغ بر ۲۳.۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۲ نفر در مساحت ۵۰۰ مترمربع زیربنا به بهره‌برداری رسیده است.

وی اضافه کرد: احداث مراکز جامع خدمات سلامت، یکی از دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت است که اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان را بی‌نظیر جلوه می‌دهد.

فرماندار قرچک افزود: نوسازی و بازسازی مرکز خدمات جامع سلامت امام زمان(عج)، مرکز خدمات جامع سلامت باقرآباد، مرکز خدمات جامع سلامت امام خمینی(ره) و مرمت و بازسازی پایگاه سلامت پوئینک، پایگاه سلامت امام رضا(ع)، نوسازی مرکز خدمات جامع سلامت فردیس و نوسازی مرکز خدمات جامع سلامت زیباشهر از دیگر اقداماتی بوده که طی چهارسال اخیر انجام شده است.

حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در حاشیه افتتاح درمانگاه خیرساز روستای داوود آباد اظهار کرد: باید از خیرانی که در عرصه سلامت ورود کردند و به کمک کادر درمان آمدند و درمانگاهی در مناطق محرم ساختند تقدیر کنم.

وی گفت: حضور خیران سلامت در کنار کادر درمانی در شرایط کنونی جامعه که با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می‌کنیم اقدامی جهادی است.

امام جمعه قرچک یادآور شد: هر چه خیران در عرصه سلامت ورود کنند، باعث افزایش درصد سرانه‌های بهداشتی در منطقه می‌شود و شهروندان در حوزه درمان مشکلات کمتری خواهند داشت.

افتتاح مرکز جامع سلامت خیر ساز در روستای قشلاق دوم

همزمان با دهه فجر و در راستای تحقق اهداف طرح تحول نظام سلامت، مرکز جامع سلامت «محدث قمی» روستای قشلاق دوم قرچک طی آیینی با حضور حسن‌بیگی معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران، خطیبی فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از قرچک، بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک دراین مراسم اظهار داشت: این مرکز که ارائه‌دهنده تمامی خدمات فعال به جمعیت گروه‌های سنی تحت پوشش است، با اعتباری بالغ بر ۲۳.۵ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۱۲ نفر در مساحت ۵۰۰ مترمربع زیربنا به بهره‌برداری رسیده است.

وی بیان داشت: احداث مراکز جامع خدمات سلامت، یکی از دستاوردهای طرح تحول نظام سلامت است که اقدامات دولت تدبیر و امید در حوزه بهداشت و درمان را بی‌نظیر جلوه می‌دهد.

فرماندار قرچک افزود: نوسازی و بازسازی مرکز خدمات جامع سلامت امام زمان(عج)، مرکز خدمات جامع سلامت باقرآباد، مرکز خدمات جامع سلامت امام خمینی(ره) و مرمت و بازسازی پایگاه سلامت پوئینک، پایگاه سلامت امام رضا(ع)، نوسازی مرکز خدمات جامع سلامت فردیس و نوسازی مرکز خدمات جامع سلامت زیباشهر از دیگر اقداماتی بوده که طی چهارسال اخیر انجام شده است.

حجت الاسلام والمسلمین حجت الله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در حاشیه افتتاح درمانگاه خیر ساز روستای داوود آباد اظهار داشت: جا دارد از خیرینی که در عرصه سلامت ورود کردند و به کمک کادر درمان آمدند و درمانگاهی در مناطق محرم ساختند تقدیر می کنم.

وی گفت: حضور خیرین سلامت در کنار کادر درمانی در شرایط کنونی جامعه که ویروس منحوس کرونا دست و پنجه حرم می کنند اقدامی جهادی است.

اسماعیلی در ادامه افزود: هرچقدر که خیرین در عرصه سلامت ورود کنند، باعث می شود درصد سرانه های بهداشتی در منطقه افزایش پیدا کند و شهروندان در حوزه درمان مشکل خاصی نداشته باشتد

افتتاح ۳۵۶ واحد مجتمع شهدای ادارات

۳۵۶ واحد باقی‌مانده از پروژه مسکونی ۵۲۴ واحدی شهدای ادارات قرچک افتتاح و واگذار شد.

عبدالله بهلولی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان قرچک در ادامه این مراسم اظهار کرد: پروژه مسکونی شهدای ادارات به دلیل مشکلات متعدد، سال‌ها بلاتکلیف بود که نهایتاً با پیگیری‌های انجام گرفته تعیین تکلیف شد.

وی گفت: ۱۶۸ واحد از این پروژه در هفته دولت افتتاح شد و امروز نیز به مناسبت دهه مبارکه فجر ۳۵۶ واحد باقی‌مانده افتتاح و هم‌اکنون آماده واگذاری است.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان قرچک یادآور شد: تعاونی مسکن شهدای ادارات قرچک در سال ۸۵ تشکیل شده و در ساخت و تحویل به موقع کم‌کاری شده بود و خدا را شاکریم که این پروژه را تحویل مردم فهیم شهرستان دادیم تا شرمنده آن‌ها نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار