مدیر بورس منطقه‌ای سمنان گفت: ۱۹۰ هزار و ۸۵۶ نفر از ابتدای امسال تا پایان دی در این استان، برای ورود به بازار بورس، کد بورسی دریافت کردند.
کد خبر: ۹۳۷۴۷۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ 03 February 2021

۱۹۰ هزار و ۸۵۶ نفر در استان سمنان کد بورسی گرفتند

 

به گزارش تابناک سمنان فاطمه امیرجان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: این تعداد دریافت کننده کد بورسی در استان سمنان چشمگیر و نشان از رغبت مردم استان به سرمایه‌گذاری در بورس است.

وی ادامه داد: بازار سرمایه بازاری نیست که کسی بتواند بدون علم و تجربه در آن موفق شود و لازمه سرمایه‌گذاری مطمئن در بورس آموزش است و سهامداران باید این نکته مهم را مدنظر داشته باشند.

وی بیان کرد: عملکرد موفق در بازار بورس نیازمند آموزش است و افرادی که بدون آشنایی به بازار بورس ورود و اقدام به خرید و فروش سهام می‌کنند با ضرر مواجه می‌شوند.

امیرجان تصریح کرد: افرادی که با مفاهیم بازار سرمایه و روش‌های صحیح سرمایه‌گذاری آشنایی ندارند از روش‌ سرمایه‌گذاری غیرمستقیم استفاده کنند تا از ضرر و اضطراب ناشی از آن دور باشند.

مدیر بورس منطقه‌ای سمنان یادآور شد: صندوق‌های سرمایه‌گذاری و یا شرکت‌های سبدگردان دارای مجوز از سازمان بورس اوراق بهادار تهران، روش‌های غیرمستقیم سرمایه‌گذاری در بورس است.

وی افزود: دوره‌های مجازی آموزش مفاهیم سرمایه‌گذاری در بورس در قالب چهار جلسه ۲ ساعته، هر هفته ۲ روز و به صورت رایگان برگزار می‌شود.

مدیر بورس منطقه‌ای سمنان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به ثبت نام در این دوره‌ها می‌توانند با شماره‌های ۳۳۳۴۵۶۱۰ و ۳۳۳۴۵۶۳۹ تماس بگیرند.

با راه اندازی تالار بورس سمنان و اتصال آن به تالار بورس تهران، ضمن توسعه سرمایه‌گذاری عمومی، شهروندان استان سمنان می‌توانند به راحتی و همزمان در انواع داد و ستدهای بورس مشارکت فعال داشته باشند. 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار