مدیرکل هواشناسی استان تهران:
مدیرکل هواشناسی استان تهران با اشاره به کاهش موقتی ۲ تا ۴ درجه ای دما برای روزهای شنبه و یکشنبه ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه گفت: افزایش دما در استان تهران از دوشنبه آغاز و تداوم خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۷۸۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 04 February 2021

 

مجتبی جلالی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص وضعیت جوی و آب و هوایی در استان تهران اظهار داشت: افزایش دمایی که از دوشنبه شروع شده است، امروز پنج شنبه و فردا جمعه ۱۷ بهمن ماه نیز در استان تهران تداوم پیدا می‌کند.

جلالی گفت: شنبه و یکشنبه ۱۸ و ۱۹ بهمن ماه موقتاً کاهش نسبی دما حدوداً ۲ الی ۴ درجه در اغلب مناطق استان تهران رخ می‌دهد و مجدداً از دوشنبه تا پنجشنبه هفته آینده، دما نسبت به این موقع از سال، به شکل محسوسی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل هواشناسی استان تهران بیان داشت: اوج افزایش دما را احتمالاً از سه شنبه تا پنجشنبه هفته آینده خواهیم داشت که به جز ارتفاعات شمالی استان، هوا در دیگر مناطق بهاری می‌شود و بیشینه دمای شهر تهران طی مدت زمانیِ ۲۱ الی ۲۳ بهمن بین ۱۷ تا ۲۰ درجه در نوسان خواهد بود.

وی در ادامه در خصوص هوای تهران، برای امروز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه نیز افزود: آسمان استان تهران برای امروز صاف و غبار آلود و هنگام شب قسمتی ابری یا نیمه ابری خواهد بود و حداکثر دما ۱۶ درجه سانتی گراد و حداقل دما ۷ درجه سانتی گراد پیش بینی شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار