مدیر کل اقتصاد دارایی استان همدان: مهلت ثبت نام نامزد‌های انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان همدان تا ۷ اسفند ماه سالجاری تمدید شد.
کد خبر: ۹۳۷۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴ 04 February 2021

مدیر کل اقتصاد دارایی استان همدان: مهلت ثبت نام نامزد‌های انتخابات هیئت مدیره شرکت سرمایه گذاری استان همدان تا تاریخ ۷ اسفند ماه سالجاری تمدید شد.
 
به گزارش تابناک همدان سید ناصر محمودی در حاشیه وبینار با رییس سازمان بورس و اوراق بهادار کشور ضمن تشکر از مسئولین ارشد وزارتخانه که پیگیر امور و مشکلات مربوط به سهام عدالت در استان‌ها هستند گفت: تمدید  یک ماهه ی  ثبت نام انتخابات هییت مدیره زمان خوبیست تا استان‌ها و به ویژه استان همدان اطلاع رسانی های خود را  در این زمینه بالاتر ببرند.

 محمودی افزود: تلاش بر این است که افراد خبره بازار سرمایه که واجد صلاحیت عمومی و حرفه‌ای هستند وارد این شرکت‌ها شوند و سرنوشت این سهم عمده و سرمایه عظیم را به عهده بگیرند.

وی خاطر نشان کرد: تایید صلاحیت نامزد‌ها توسط سازمان بورس و اوراق بهادار تا ۱۵ اسفند انجام می‌شود و تلاش بر این است که تاریخ ۲۱ اسفند ماه سالجاری، انتخابات در کلیه استان‌های کشور بصورت همزمان برگزار گردد.

محمودی با بیان اینکه تا زمانی که  انتخابات انجام نشود سودی برای سهامداران پرداخت نخواهد شد، گفت: امیدواریم تدبیری از سوی وزارت اقتصاد اندیشیده شود که تا پایان سال، سود سهام سهامدارن غیرمستقیمی واریز گردد.

محمودی تصریح کرد: با توجه به اعلام اسامی نامزد‌های تایید شده در تاریخ ۱۵ اسفند ماه این افراد می‌توانند تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه تبلیغات خود را انجام دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار