رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: کتاب «حاج‌جلال» یکی از برکات بزرگ و شجره طیبه خانواده شهداست.
کد خبر: ۹۳۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵ 04 February 2021
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: کتاب «حاج‌جلال» یکی از برکات بزرگ و شجره طیبه خانواده شهداست.


به گزارش تابناک همدان به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی بعد از ظهر امروز در نشست مجازی ضیافت شهدا با محوریت کتاب «حاج جلال» با بیان اینکه این کتاب یکی از برکات بزرگ و شجره طیبه خانواده شهداست اظهار کرد: خانواده شهدا رسالت بزرگ و تاریخی را بر عهده دارند، از فضیلت، نعمت و مجاهدت بزرگی برخوردار هستند و همین کتاب یکی از جلوه‌ها مجاهدات این خانواده است.

وی با بیان اینکه کتاب به خوبی مطالب را بیان کرده است افزود: این کتاب یکی از برکات خانواده شهیدان حاجی‌بابایی است و امروز باید در ترویج مکتب ایثار و شهادت باید کمک حال خانواده شهدا برای بیان واقعیت‌ها و ارزش‌های انقلابی و اسلامی باشیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه این نهضت باید صدبرابر شود، ارائه آثار مربوط به شهدا را ماندگار و برکتی برای کشور دانست و گفت: استان همدان شهدای بزرگی را پرورش داده و تقدیم کشور کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این برنامه ویژه و شخصیت‌های برجسته همدان از حوزه هنری همدان و کتابخانه‌ها توقع بسیار زیادی پیدا کردیم افزود: به مبلغان اعلام کردیم که کتاب «حاج‌جلال» را مطالعه و ارزش‌های آن که برگرفته از ارزش‌های اسلامی، انقلابی و مکتب امام است را ترویج کنند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار