همزمان با دهه فجر و با هدف گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، صبح جمعه ۱۷ بهمن ماه وارد فرودگاه بین المللی تبریز شد.
کد خبر: ۹۳۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۷ 05 February 2021

به گزارش تابناک تبریز،هدف دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از سفر به تبریز، حضور و سخنرانی در مراسم دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب و یاد شهدای استان آذربایجان شرقی است.

دکتر محسن رضایی پس از اقامه نماز صبح در فرودگاه تبربز، ضمن حضور در گلزار شهدای تبریز و تجدید میثاق با یاران سفرکرده اش، شهیدان باکری، شهید شفیع زاده و شهید تجلایی، به مقام شامخ شهدای دفاع مقدس و مدافعین حرم ادای احترام خواهد کرد

 

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن بازدید از فعالیتهای ستاد توانمندسازی محرومین کشور در روستاها، در آیین افتتاح یک باب مدرسه که توسط خیرین در روستای اسپیران از توابع تبریز ساخته شده، شرکت می کند.

دکتر محسن رضایی سپس با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز دیدار و گفتگو خواهد داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، ظهر روز جمعه به مناسبت دهه فجر در مسجد کریم خان تبریز سخنرانی خواهد داشت.

دکتر رضایی همچنین ضمن دیدار از یک مجموعه صنعتی، از نزدیک با صنعتگران و تولیدکنندگان تبریزی گفتگو می کند و برای حل مشکلات اقتصادی و رفع موانع رونق تولید با تولیدکنندگان به همفکری می پردازد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام سپس در یک بررسی اقتصادی تخصصی با موضوع دیپلماسی تجاری منطقه ای ایران و پتانسیل کشورهای حوزه قفقاز و تاثیرات احتمالی مناقشات قره باغ بر مبادلات تجاری بین المللی آذربایجان شرقی حضور خواهد یافت.

دکتر رضایی در دومین روز از سفر خود به استان آذربایجان شرقی، روز شنبه ۱۸ بهمن ماه، پس از دیدار با جمعی از پیشکسوتان ایثار و شهادت استان، به دیدار یک خانواده شهید مدافع حرم در تبریز خواهد رفت.

وی عصر روز شنبه ۱۸ بهمن در نشست هم اندیشی اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز، علوم‌پزشکی تبریز، دانشگاه آزاد اسلامی تبریز، دانشگاه پیام نور و سایر دانشگاه های استان، حضور و سخنرانی خواهد داشت.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین در دومین روز سفر خود با برخی شخصیت‌های علمی، فرهنگی، دانشگاهی و حوزوی استان دیدار و گفتگو خواهد کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، شامگاه شنبه در شبکه تلویزیونی سهند با مردم خونگرم استان آذربایجان شرقی گفتگو خواهد کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار