امام‌جمعه موقت رویان:
امام‌جمعه موقت رویان بابیان اینکه امروز به برکت نظام اسلامی، سهم زنان در پست‌های مدیریتی به بالای ۲۰ درصد رسیده است، گفت: بیش از ۳۰ درصد اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها، بانوان هستند.
کد خبر: ۹۳۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ 05 February 2021

سهم زنان در پست‌های مدیریتی به بالای ۲۰ درصد رسیده است

به گزارش تابناک سمنان حجت‌الاسلام محمد حسین‌پور ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر، ضمن بیان اینکه امام راحل یکه‌تاز میدان شجاعت و سیاست رهبری بی‌نظیر، بزرگ و باعظمت بود که یک‌تنه مقابل حکومت شاهنشاهی ایستاد، ابراز داشت: طی این چهار دهه عمر انقلاب مردان بزرگی نظیر بهشتی‌ها، مطهری‌ها، باهنرها، رجایی‌ها، چمران‌ها، شهدای جنگ و شهدای مدافع حرم، سلیمانی‌ها و فخری زاده‌ها در پیروزی و استمرار انقلاب نقش مؤثری داشتند که در این طلوع فجر یاد همه آن‌ها را باید گرامی داشت.

وی ضمن بیان اینکه طی این چهار دهه عمر انقلاب شاهد پیشرفت خیره‌کننده بانوان در همه عرصه‌ها هستیم، افزود: امروز سهم زنان در پست‌های مدیریتی بالای ۲۰ درصد و بیش از ۳۰ درصد اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌ها زنان هستند و بالای ۵۰ درصد تحصیلات عالیه دارند که نشان می‌دهد انقلاب اسلامی جایگاه و حرمت فوق‌العاده‌ای برای زنان و مادران قائل شده است.

امام‌جمعه موقت رویان بابیان اینکه ۴۲ سال از پیروزی باافتخار ملت ایران می‌گذرد و علیرغم جنگ، تحریم‌ها، ترور و محاصره اقتصادی، مردم همچنان در برابر همه این فشارها ایستادگی کردند، ابراز داشت: دور شدن مسئولان از مردم، رفاه‌زدگی و عافیت‌طلبی، عدم توجه به جوانان، نبود مدیرت درست اقتصادی، نفوذ چهره‌های غرب‌گرا به‌نظام و نداشتن توجه کافی به فرهنگ و اخلاق از آفت‌هایی که نظام را تهدید می‌کند.

حسین پور بابیان اینکه مردم در تمام صحنه‌های عمر انقلاب تا به امروز از نظام و ارزش‌های امام راحل حمایت کردند، تصریح کرد: امروز نوبت مسئولان است که قدردان این مردم باشند و برای گشودن گره و تنگناهای اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش کنند.

وی ضمن بیان اینکه طی ایام‌الله دهه مبارک فجر باید یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب را گرامی داشت، افزود: برای جلوگیری از نفوذ دشمن می‌بایست خاطرات آن دوران برای نسل سوم و چهارم انقلاب بیان شود که استفاده از تریبون‌های مختلف به این منظور باید در دستور کار قرار گیرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار