رئیس کل دادگستری و اعضاي شوراي قضايي استان مرکزی با حضور در گلزار شهدای اراک از مقام شامخ شهداء تجليل کرد.
کد خبر: ۹۳۸۴۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ 06 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، همزمان با ایام اله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی رئیس کل دادگستری استان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، معاونین قضائی دادگستری ، جمعی از قضات و همچنین مدیران کل سازمان های وابسته به قوه قضائیه در استان مرکزی با حضور در گلزار شهدای اراک از مقام شامخ شهداء تجليل کردند .
در این آئین مسئولان قضايي استان با نثار گل بر آرامگاه شهداء مدافع حرم به مقام شامخ آنان اداي احترام كردند.
رئیس کل دادگستری استان مرکزی با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره)، شهدای انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس و تبریک پیروزی چهل و دومین فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ما معجزه بود که ریشه های ظلم و ستم و تباهی را در نوردید و درخت تنومند و شکوهمند اسلام را در این مرز و بوم برافراشته و نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا حاصل شد.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان مرکزی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری«مدظله العالی» که فرمودند: "فضیلت زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست" افزود: شهداء زندگان واقعی و عندربهم یرزقون هستند چرا که به فرموده خداوند متعال کسانی که جهاد فی سبیل ا... می کنند از اعظم درجه حیات در جوار حق تعالی برخوردارند.
حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالمهدی موسوی افزود: همه ی ما وظیفه داریم راه شهداء را ادامه دهیم و پاسدار خون شهداء و حافظ ارزش های والای انقلاب باشیم.
وی تاکید کرد: دستگاه قضایی و سازمان های وابسته می توانند نقش ارزنده ای در پاسداری از ارزشهای اسلام و انقلاب داشته باشند و امروز آمده ایم تا با تجدید پیمان با آرمان های شهداء اسلام و انقلاب و امام شهداء اعلام کنیم که ادامه دهنده راه و حافظ ارزش های آنان هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار