رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرندیه گفت: در ایام دهه فجر سال افتتاح و بهره برداری بند سید آباد با حجم آبگیری ۳۰۰ هزار متر مکعب با ارتفاع ۸ متر و طول تاج ۱۱۰ متر و همچنین طرح آبخیزداری اصلاح و احیاء مراتع به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۹۳۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۱ 08 February 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، علیرضا خرمشاهی افزود: همزمان با دهه فجر با حضور فرماندار شهرستان و سایر مسئولین محلی از پروژه های این اداره بهره برداری به عمل آمد.
وی یادآورشد: بند خاکی تراکمی حوزه آبخیز سید آباد در بخش مرکزی شهرستان زرندیه با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی امسال انجام شده‌است.
وی هدف از اجرای طرح‌های آبخیزداری را کنترل رسوب و کاهش خسارات ناشی از سیلاب، حفاظت آب و خاک، جلوگیری از فرسایش و بهبود شرایط زیست محیطی، کاهش خسارت های ناشی از خشکسالی و تغذیه سفره های آب زیرزمینی اعلام کرد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زرندیه با تاکید بر لزوم همکاری و تعامل بیش از پیش مردم با مجموعه منابع طبیعی و آبخیزداری اظهار داشت: امیدواریم با اجرای این پروژه ها بتوانیم گام بلندی در راستای ارتقا سطح منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان برداریم تا به اهداف سازمانی مورد نظر برسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار