فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۷۱۲ سارق در طرح مقابله با سرقت مسلحانه توسط پلیس آگاهی خبر داد و گفت: ۴۹ نفر از این افراد عاملان سرقت‌های مسلحانه بودند که با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات پلیس دستگیر شدند.
کد خبر: ۹۳۹۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲ 09 February 2021

پلیس، سردار سیدمحمد صالحی دوشنبه شب در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح مقابله با سرقت مسلحانه و کشف جرایم با اولویت پرونده های معوقه، پرونده های کشف ناقص، کنترل ضایعاتی ها همچنین دستگیری متهمان تحت تعقیب و محکومان متواری توسط پلیس آگاهی با همکاری رده های تخصصی و عوامل انتظامی به مدت هفت روز در سطح خوزستان اجرا شد.

وی افزود: در این طرح با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی ۶۰ متهم در حوزه سایر جرایم از قبیل آدم ربایی، جعل و کلاهبرداری دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: همچنین در ادامه این طرح ۳۲ قاچاقچی موادمخدر در سطح استان خوزستان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در چند عملیات جداگانه دستگیر شدند و در بازرسی به عمل آمده از مخفیگاه آنان مقدار ۶۹ کیلو و ۳۵۳ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.

سردار صالحی ادامه داد: با اجرای این طرح و با اقدامات اطلاعاتی ۱۰ نفر محکوم متواری در حوزه سرقت و ۳۹ نفر سارق مسلح تحت تعقیب شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان تاکید کرد: پلیس با گروه مجرمان، افراد شرور، سارقان مسلح و هر فرد یا گروهی که بخواهد به امنیت مردم خدشه وارد کند با قاطعیت برخورد می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار