رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی اصفهان از اعمال محدودیت‌ ترافیکی در مسیرهای برگزاری رژه خودرویی روز ۲۲ بهمن بمنظور تردد راحت و روان شرکت‌کنندگان در این مراسم خبر داد.
کد خبر: ۹۳۹۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴ 09 February 2021

سرهنگ محمدرضا محمدی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و برگزاری مراسم ۲۲ بهمن امسال به‌شکل خودرویی و موتوری، ورود و تردد هر نوع وسیله نقلیه دیگر به مسیرهای اعلام شده ممنوع است.

وی ادامه داد: در این راستا از ساعت ۶ صبح فردا(چهارشنبه) روز بزرگداشت پیروزی انقلاب اسلامی، از ورود هر نوع وسیله نقلیه به خیابان‌های حافظ، سپاه، استانداری و میدان امام حسین(ع) جلوگیری می‌شود.

رییس پلیس راهور اصفهان افزود: این محدودیت‌ها در مسیرهای هشت بهشت، باغ گلدسته، شمس‌آبادی، طالقانی، استانداری بهشتی‌نژاد، میدان امام حسین(ع) به سمت خیابان سپاه و زیرگذر میدان امام علی (ع) به سمت تقاطع شکرشکن، میدان احمدآباد به سمت شکرشکن، تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین(ع)، طیب،مسجد سید، باغ گلدسته و پاسداران اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: رژه خودرویی از میدان لاله به سمت بزرگراه شهید اردستانی، بزرگراه شهید آقابابایی، بزرگراه شهید صیاد شیرازی، شهید همت و پُل‌های دفاع مقدس صورت می‌گیرد.

رییس پلیس راهور اصفهان، مسیر مشخص شده برای موتورسوران شرکت‌کننده در مراسم ۲۲ بهمن را از حرم زینبیه، میدان شهید علیخانی، امامزاده ابوالعباس خوراسگان، پل شهرستان، مسجدالمهدی(عج) مرداویج، مسجد جامع گورتان و میدان ۹ دی بلوار کشاورز به سمت میدان امام‌حسین(ع) اعلام کرد و گفت: مقصد موتورسواران شرکت‌کننده در آیین در نهایت، گلستان شهدای اصفهان است.

وی یادآور شد: تمام مسیرهای رژه خودرویی و موتوری منتهی به میدان امام حسین(ع) تا پایان مراسم مسدود و محدودیت‌های موقت در این مسیرها برقرار است.

سرهنگ محمدی افزود: در سایر شهرستان‌های استان نیز در تمام مسیرهای منتهی به محل‌های برگزاری و رژه موتوری محدودیت‌های ترافیکی دائم و مقطعی اعمال می‌شود.

وی از شهروندان درخواست کرد تا همکاری کامل با ماموران پلیس راهور را برای تردد نکردن در خیابان‌های دارای محدودیت بمنظور هرچه بهتر و روان‌تر برگزار شدن این مراسم داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار