متفاوت‌ترین راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و مازندران، به صورت خودرویی در تمامی شهرهای این استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۹۵۲۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷ 10 February 2021

متفاوت‌ترین راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیل شیوع ویروس کرونا در کشور و مازندران، به صورت خودرویی در تمامی شهرهای این استان آغاز شد.

ساری

حماسه پرشور مردم ساری در روزهای کرونایی این بار با رژه خودرویی و با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی در فجر چهل و دوم رقم خورد.

در ساری، رژه خودرویی و موتوری از میدان امام(ره) (حسینیه عاشقان کربلا) آغاز شد تا میدان شهدای ساری ادامه خواهد داشت.

بهشهر

در بهشهر با اینکه روزهایی بد کرونایی را می‌گذراند و مدتی هم قرمز بوده اما باعث نشد مردم در فجر چهل و دوم دست از انقلاب و آرمان هایشان بردارند و با رعایت تمامی پروتکل ها در صفوف خودرویی فریاد برائت از اجانب را سر دادند و بار دیگر پیمان خود را با رهبر انقلاب تجدید کردند.

در این شهرستان، راهپیمایی از میدان قدس آغاز شد و تا ایستگاه ساری - پارک ملت ادامه یافت.

تنکابن

راهپیمایی موتوری و خودرویی 22 بهمن در تنکابن نیز از از مقابل سپاه تنکابن به سمت شیرود آغاز شد و سپس در شهر نشتارود به پایان رسید.

محمد زمانی یکی از اهالی شهر تنکابن که در این راهپیمایی با خودروی شخصی خود حضور پیدا کرد به ایسنا گفت: این حضور به معنی همراهی همیشگی با نظام و رهبری است و به دشمنان این پیام را می‌دهد که برای دفاع از سرزمین‌مان در هر شرایطی آماده هستیم.

رویان

یک جوان انقلابی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به تمامی موضوعات حاکم بر کشور که تا حدودی موجب نارضایتی شده است، مردم پای بیعت با ولی فقیه هستند و این انقلاب را تا به دست صاحب اصلی آن برسد یاری می کنند.

وی با اشاره به اینکه بهترین یاری برای ظهور امام زمان (عج)، حضور در همین مراسم‌ها است، تصریح کرد: در عرصه بین‌الملل تمامی کشورهای دنیا، به دنبال ضربه به کشورمان هستند اما ما جوانان انقلابی، ان شاء الله حکومت جهانی را برقرار می کنیم.

این جوان انقلابی که راضی به معرفی خود نشد، افزود: با توجه به شرایط متفاوت امسال، یک شور خاصی در مردم ایجاد شده و به یاد آن روزهایی که در گذشته مانورهای موتوری و یا حتی اسب‌سوارها در دفاع مقدس شبیه به این کارها را انجام می‌دادند، این حضور هم این پیام را دارد که بگوییم هم پیاده و هم سواره در خدمت نظام هستیم.

فریدونکنار

در فریدونکنار نیز مردم همچون سال های گذشته پا به میدان گذاشتند و با رژه خودرویی فریاد مرگ بر آمریکا را سر دادند.

در این شهرستان، رژه خودرویی و موتوری از مقابل کمربندی غربی به سمت شهر و به سوی مصلای قدس فریدونکنار در حال برگزاری است.

نوشهر

در نوشهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، راهپیمایی خودرویی و موتوری از ساعت ۱۰ صبح آغاز شد.

حضور کودکان و نوجوانان در کنار نسل‌های اول انقلاب، بر زیبایی این راهپیمایی خودرویی افزوده است.

رامسر

مردم رامسر نیز امروز پرشکوه تر از هرسال اما با شکلی متفاوت حماسه ای دیگر را رقم زند و با خودروها و موتور،دوچرخه برای تجدید عهد با رهبرشان و بیزاری از دشمنان انقلاب پا به میدان گذاشتند و مرگ بر اسرائل و مرگ بر آمریکا سردادند.

نور

مراسم خودرویی و موتوری راهپیمایی ۲۲ بهمن، از ساعت ۹ صبح با حضور پرشور مردم و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان نور آغاز شد.

در این مراسم متفاوت، پلاکاردها، پرچم‌ها و وسایل تزئیناتی بر روی خودروها آذین‌بندی شد و پخش آهنگ‌های انقلابی نیز بر شور این حماسه حضور، افزود.

مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوری شهر رویان، از ساعت ۱۰ صبح آغاز می‌شود.

پیام تبریک مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار مازندران به مناسبت فرا رسیدن یوم الله ۲۲ بهمن

آیت الله محمدی لائینی و احمد حسین زادگان، با صدور پیامی؛ ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام؛ فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن را تبریک گفتند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یوم الله ۲۲ بهمن؛ جلوه گاه پیروزی یکی از عظیم ترین حماسه های مقاومت و آزادی خواهی ملت ها در تاریخ معاصر است که با استعانت از ذات الهی و در سایه سار رهبری مردی الهی با مشارکت گسترده و میلیونی مردان و زنان ایران اسلامی و تقدیم خون شهدای والامقام رقم خورد و با ایستادگی، پایمردی و جانفشانی مردم مومن و انقلابی به چنان بنای سترگی بدل گردید، که استکبار جهانی و ایادی مزدور آن با انواع نیرنگ ها و خدعه ها نتوانسته و نمی توانند ذره ای از این پابرجایی و ثبات و عظمت کم کنند.

انقلاب اسلامی که با پیروزی قیام حق طلبانه مردم ایران در ۲۲ بهمن ماه ۵۷ به فتح و پیروزی دست یافت، امروز به ملجاء و الگوی ملت های آزادیخواه بدل شد و آرمان ها و اهداف بلند و متعالی آن، چنان به سرعت مانند خونی حیات بخش در رگان نهضت های اسلامی و عدالتجو به جوشش درآمد، که مستبدان تاریخ و در راس آن آمریکای جهانخوار را به وحشت انداخت و امروز شاهدیم که نظام سلطه چگونه به روزهای زوال خود نزدیک می گردد و انقلاب اسلامی لحظه به لحظه به جریان فراگیر و پرشکوه خود تداوم می بخشد.

امسال بدلیل محدودیت های کرونایی؛ امکان حضور گسترده مردم عزیز و انقلابی در مراسمات گرامیداشت یوم الله دهه فجر میسر نبود؛ لیکن نه جشن انقلاب تعطیل پذیر است و نه روز شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی که امسال جلوه پرعظمت خود را در تجدید میثاق با شهدای گرانقدر؛ رژه های موتوری، برگزاری برنامه فاخر فرهنگی، رسانه ای و تبلیغی و افتتاح پروژه های دولتی در قالب خدمات و دستاوردهای نظام اسلامی و نظایر آن محقق کرده است و در یوم الله ۲۲ بهمن نیز؛ اگر چه به سبب شرایط ویژه شیوع کرونا امکان برگزاری راهپیمایی به شیوه سنتی وجود ندارد، لیکن با برنامه های درنظر گرفته شده؛ از جمله رژه خودرویی، موتوری و خانوادگی و پخش سخنرانی گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن بصورت زنده از صدا و سیمای مازندران، ملت ایران چونان همیشه؛ میثاق خود را با آرمان های انقلاب، شهدای والامقام، امام راحل و مقام معظم رهبری به طرز پرطنینی اعلام خواهد کرد.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و والامقام استان مازندران، ایام الله ۲۲ بهمن را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و ملت مومن، انقلابی و ولایتمدار این سامان تبریک می گوئیم و از خداوند بزرگ برای ملت بزرگ ایران اسلامی، عزت، سربلندی و سرافرازی مسئلت داریم.

آغاز متفاوت‌ترین راهپیمایی ۲۲ بهمن در مازندران

برنامه‌های امسال در برخی از شهرها از ساعت ۹، در برخی دیگر از ساعت ۹:۳۰ آغاز شد و در برخی دیگر شهرها از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۲۲ بهمن آغاز خواهد شد.

به گفته شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران هیچگونه تجمعی وجود نخواهد داشت وپس از پایان راهپیمایی خودرویی و موتوری، جشن چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

مسیر و ساعت راهپیمایی خودرویی و موتوری یوم الله ۲۲ بهمن ۹۹

۱-شهرستان ساری : از میدان حضرت امام(ره) (حسینیه عاشقان کربلا) تا میدان شهدای ساری ساعت ۳۰/۹ صبح.

۲- شهرستان گلوگاه : از مسجد علوی (سپاه سابق)- داخل شهر و در خاتمه گلزار بهشت رضا(ع) ساعت ۱۰ صبح.

۳-شهرستان بهشهر :- از میدان قدس – ایستگاه ساری- پارک ملت - ساعت ۱۰ صبح

۴- شهرستان نکا : از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان جانبازان– ساعت ۱۰ صبح.

۵-شهرستان میاندرود : از پل نکا چوب تا گلزار شهدای شهر سورک ساعت ۱۰ صبح

۶- شهرستان جویبار: از لاریم تا کوهی خیل – از کوهی خیل تا جویبار سپس گلزار شهدای خوشنام و بعد میدان کشتی سپس یادمان سرلشکر خلبان شهید ذبیحی ساعت ۱۰ صبح .

۷ -شهرستان قائم شهر : از میدان کفشگر کلا- بلوار شهید سلیمانی- به سمت میدان امام(ره) – به سمت میدان جانبازان- خیابان ساری به سمت میدان طالقانی

.ساعت ۹ صبح .

۸ -شهرستان آمل: از میدان قائم به سمت میدان امام حسین (ع) خیابان طالب آملی –بلوار جانبازان و بلوار امیر- بلوار امام رضا(ع) بلوار طالقانی- سپاه ناحیه آمل ساعت ۹ صبح .

۹-شهرستان بابل: از میدان ولایت به سمت مصلای جمعه شهر ساعت ۱۰ صبح .

۱۰- شهرستان بابلسر: از میدان معلم به سمت خیابان پاسداران- میدان بسیج – میدان بلال -ساعت ۳۰/۱۰ صبح .

۱۱-شهرستان فریدونکنار: از مقابل کمربندی غربی به سمت شهر به سوی مصلای قدس فریدونکنار ساعت ۱۰ صبح .

۱۲-شهرستان محمود آباد : از مزار شهدای گمنام غواص- میدان شهید کاظمی- خیابان حضرت امام (ره)- خیابان معلم- میدان شهید سلیمانی و مرکز شهر ساعت ۱۰ صبح سخنران جناب آقای فرزانه نماینده محترم مجلس شورای اسلامی.

۱۳ - شهرستان نور : از میدان امام خمینی (ره ) تا شهر رویان و بالعکس ساعت۱۰ صبح .

۱۴-شهرستان نوشهر: از مقابل سپاه تا گلزار شهدا و بالعکس تا مسجد جامع ساعت ۱۰ صبح .

۱۵- شهرستان چالوس:

پالوجده ، بلوار شهدای مدافع حرم( خیابان چهل متری)، دانشگاه آزاد، مصلا،(میدان مخابرات) مسجد جامع ، خیابان قدمگاه(۲۴ متری) جنب ستاد نیروی انتظامی. ساعت ۱۰ صبح .

۱۶- شهرستان عباس آباد: حرکت از جلوی مسجدجامع و مصلای جمعه عباس آباد و گذر از سطح شهر سلمان شهر و کلار آباد تا مقصد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی شهر کلار آباد و بالعکس پایان جلوی مسجد جامع شهرستان عباس آباد ساعت ۱۰ صبح.

۱۷-شهرستان رامسر: از میدان امام (ره) به سمت میدان بسیج ساعت ۹ صبح .

۱۸- شهرستان تنکابن: از مقابل سپاه تنکابن به سمت شیرود مجدد بر می گردد به سمت خرم آباد و در پایان شهر نشتارود ساعت ۹ صبح.

۱۹–شهرستان سیمرغ : از میدان شهید کشوری به سمت خیابان حضرت امام (ره) -میدان شهید سلیمانی خیابان شهید محمد کشوری - جوارگلزار شهدای گمنام - ساعت ۱۰ صبح سخنران حجت الاسلام والمسلمین یوسفی امام جمعه محترم.

۲۰-شهرستان کلاردشت : از دانشگاه گلدشت تا ابتدای بلوارشهید سلیمانی –ساعت ۱۰ صبح. سخنران حجت الاسلام والمسلمین غفاری امام جمعه محترم کلاردشت.

۲۱ – شهرستان سوادکوه شمالی : از مسجد ولی عصر(عج) به سمت مزار شهدای گمنام ساعت ۱۰ صبح .

۲۲ - شهرستان سوادکوه:

۱-شهر زیرآب: از مقابل سپاه به سمت امامزاده عبدالحق (ع) به سمت میدان شهید فهمیده ساعت ۱۰ صبح.

۲-شهر پل سفید: از میدان شهید فهمیده زیراب، خیابان تهران ، میدان شهید سلیمانی –خیابان امام(ره) تا مقابل فرمانداری سوادکوه ساعت ۱۰ صبح.

۲۳ – بخش نشتا: از مسجد جامع به سمت گلزار شهدا و بالعکس . ساعت ۹ صبح .

۲۴-بخش مرزن آباد: از مقابل حوزه مقاومت بسیج- به سمت بخشداری و بالعکس – مقابل مسجد المهدی(عج) ساعت ۱۰ صبح .

۲۵-شهر پول: از بخشداری به طرف مسجد جامع ساعت۱۰ صبح .

۲۶– شهر صلاح الدین کلا: از پاسگاه سی سنگان تا بازار و مسجد جامع ساعت ۱۰ صبح .

۲۷- شهر کیاسر: از میدان دارپشت به سمت کمربندی به سمت بلوار امام رضا(ع)، محل تجمع مدرسه زینبیه ساعت ۱۰ صبح، سخنران حجت الاسلام والمسلمین جلایی امام جمعه محترم.

۲۸– بخش دودانگه:

۱-شهر فریم – از روستای مجی- شهر فریم- گلزار شهدای شهر فریم شهدا ساعت ۹ صبح.

۲۹ –لفور سوادکوه : از حوزه امام جعفر(ع) لفور به سمت رئیس کلا گلزار شهدا ، ساعت۱۰صبح .

۳۰ –زاغمرز: از مصلای جمعه تا گلزار شهدا و بالعکس ساعت ۱۰ صبح .

۳۱ -بخش لاریجان: از پل وانا تا حسینیه وانا ساعت ۹ صبح.

۳۲ - شهرچمستان : ازمقابل بخشداری به سمت میدان امام خمینی(رحمه الله علیه) و بالعکس ساعت۱۰ صبح .

۳۳ – شهر بلده : از مقابل بخشداری به سمت میدان شیخ فضل الله نوری و بالعکس ساعت ۱۰ صبح .

۳۴-ایزد شهر: از شهرداری تا آکام شهر و بالعکس ساعت ۱۰ صبح .

۳۵-بخش رودبست(هادی شهر): از میدان سپاه هادی شهر – بلوار آیت الله روحانی-سه راهی سردار سلیمانی- امیر پازواری- هادی یک- ساعت ۱۰ صبح.

۳۶ - شهر امیرکلا: – از میدان امام علی(ع) – خیابان طالقانی – میدان امیر پازواری -میدان انقلاب - ساعت ۱۰ صبح.

۳۷- بخش بابل‌کنار: از مسیرهای طلوت ، درازکلا و قرآن تالار به مرزیکلا ساعت ۱۰ صبح.

۳۸- بخش لاله آباد : از حوزه مالک اشتر – ترمینال بابل –زرگر شهر – اول دابودشت ساعت ۱۰ صبح.

۳۹- بخش گتاب: از میدان امام حسین (ع) تا مصلای جمعه ساعت ۱۰ صبح.

۴۰ -بخش بند پی غربی : از ورودی شهر خشرودپی تا انتهای بلوار شهر(پادگان المهدی) ساعت ۱۰ صبح.

۴۱ - بخش بند پی شرقی :از ورودی شهر گلیا (مدرسه امام خمینی) به سمت شهدای خشنام شهر ساعت ۱۰ صبح.

۴۲- شهر بهنمیر: از مقابل سپاه به سمت مزار شهدای گمنام ساعت ۱۰ صبح .

۴۳ – بخش رودپی شمالی: از سه راه بنیاد تا شهر فرح آباد فرح آباد ساعت ۹:۳۰ صبح .

۴۴- شهر سرخرود: از بخشداری تا مصلا و مهدیه سرخرود ساعت ۱۰ صبح.

۴۵– شهر هچیرود: از روبه روی پمپ بنزین عباس کلا- نمک آبرود – روبروی بانک ملی ساعت ۱۰ صبح .

۴۶ –روستای بیشه بنه مرکزبخش یانه سر: از گلزار شهدای روستای بیشه بنه تا سفید چاه ساعت ۱۰ صبح

۴۷- دابوو دشت سر: از مقابل پاسگاه انتظامی تا مصلای جمعه دابودشت ساعت ۹ صبح .

۴۸-امامزاده عبدالله: از مدرسه اسکومحله به سمت آستانه مقدس امامزاده عبدالله ساعت ۹ صبح .

۴۹-آلاشت: از مقابل شهرداری به سمت داخل شهر به سمت مسجد جامع ساعت ۱۰ صبح.

۵۰-رستمکلا:از سه راه دخانیات تا حوزه مقاومت ساعت ۱۰ صبح.

۵۱- بخش مرکزی و کلباد گلوگاه: از امامزاده قاسم(ع) به سمت مسجد علوی ساعت ۹:۳۰ صبح.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار