حجت الاسلام مرادی گفت: کتاب صعود ۴۰ ساله به واقع گفتمان جدیدی را حاکم کرده است و نسل امروز این حق را دارند که از این دستاوردها مطلع شوند.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷ 11 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» حجت الاسلام مرادی در خصوص اهمیت مطالعه کتاب صعود 40ساله به عنوان یکی از طرح های مسابقه کتابخوانی در استان البرز گفت: چهل سال از انقلاب اسلامی گذشت و ایران اسلامی طی این سال ها موفقیت های بی نظیری داشته است.

سرپرست امور مساجد استان البرز افزود: کتاب صعود 40 ساله به واقع گفتمان جدیدی را حاکم کرده است و نسل امروز این حق را دارند که از این دستاوردها مطلع شوند.

به گفته حجت الاسلام مرادی با اشاره به ظرفیت کتاب و کتابخوانی بیان کرد: طرح پژوهشی این کتاب که مجموعه دستاوردهای انقلاب اسلامی طی چهار دهه گذشته است به واقع فرصت و بستری مناسبت برای یک گفتمان جدید است.

وی اظهار کرد: کتاب صعود چهل ساله یکی از طرح های پژوهشی تحقیقاتی است که با هدف ۷۰ نفر از نخبگان دانشگاهی و حوزوی با صرف ۲۵ هزار ساعت تحقیق به مطالعه و بررسی ۱۹ هزار آمار بین المللی در خصوص جایگاه ایران در منطقه و جهان پرداخته است. 

سرپرست ستاد اقامه نماز استان البرز بیان کرد: به منظور تعمق و تبیین کتاب مورد نظر، ستاد اقامه نماز استان البرز طرح مسابقه پیامکی صعود چهل ساله را به مناسبت دهه فجر در قالب برنامه زنده آستان ملکوت از صدا و سیمای استانی برگزار کرد.

حجت الاسلام مرادی خاطرنشان کرد: ضروری است طی سال با توجه به اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، کتاب صعود 40 ساله به عنوان یک گفتمان مطرح و تبیین شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار