مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا وظیفه تمامی اقشار جامعه است که باعث تداوم ارزش‌های انقلاب می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 14 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» سلیمان رستمیان در نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران با اشاره به برنامه‌های پیش رو بنیاد همچون 22 اسفند، روز بزرگداشت شهدا و روز جانباز گفت: مأموریت اصلی بنیاد به‌عنوان متولی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت کار فرهنگی است، 22 اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و روز بزرگداشت شهدا یکی از مهم‌ترین روزها در تاریخ کشور است که باید بیشتر به آن پرداخته شود، تمام تلاش مجموعه باید برای بزرگداشت این روز بزرگ و البته در ادامه برای روز جانباز باشد.
وی شهدا را مظهر اقتدار انقلاب دانست و تصریح کرد: و استان البرز بیش از 5 هزار و دویست شهید لاله‌گون تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و این نشان‌دهنده نقش و جایگاه ویژه مردم استان البرز در مبارزات انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دارد.
رستمیان اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا نام و یاد شهدا را در جامعه زنده نگه‌داریم و راه شهدا را به‌عنوان یک الگو در جامعه ترویج دهیم. زنده نگه‌داشتن یاد و راه شهدا  وظیفه تمامی اقشار جامعه است که باعث تداوم ارزش‌های انقلاب می‌شود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تأکید بر بسیج تمام امکانات برای بزرگداشت روز شهدا و روز جانباز گفت: باید تمام دستگاه‌های فرهنگی را در مسیر بزرگداشت 22 اسفند و روز جانباز قرار دهیم که بتوانیم رسالت و وظیفه‌ای را که برای بزرگداشت این دو روز بزرگ بر عهده‌داریم به انجام برسانیم.
وی افزود: بزرگداشت 22 اسفند صرف برگزاری مراسم نیست بلکه باید این روز بزرگ را در جامعه بسط و گسترش دهیم. باید راهبردی دقیق تعریف شود تا نقش تمامی کارکنان بنیاد برای بزرگداشت این روز بزرگ مشخص باشد، تمامی اعضای بنیاد مانند یک زنجیره تلاش کنند تا بتوانیم نتیجه لازم را بگیریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار