برخورد قاطع با قانون شکنی؛
تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: وجود برخی خلأ‌های قانونی موجب بروز برخی تخلفات در حوزه ساخت‌وساز‌های غیرمجاز شده است لذا شهرداری‌های استان سمنان باید قاطعانه با ساخت‌وساز‌های غیرمجاز برخورد کنند.
کد خبر: ۹۴۰۵۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲ 14 February 2021

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه ستاد ساماندهی، پیشگیری و مقابله با ساخت‌وساز غیرمجاز در استان گفت : وجود برخی خلأ‌های قانونی موجب بروز برخی تخلفات در حوزه ساخت‌وساز‌های غیرمجاز شده است.

وی گفت: باید راه را بر سوءاستفاده متخلفان از خلأ‌های قانونی بست و اجازه داده نشود تخلفاتی نظیر تصرف غیرقانونی، زمین‌خواری و ساخت‌وساز‌های غیرمجاز از احدی سر بزند.

منوچهر فخری با تأکید بر تشدید اقدامات نظارتی و پیشگیرانه گفت: این‌گونه اقدامات قطعاً جلوی سوءاستفاده متخلفان حوزه ساخت‌وساز را می‌گیرد.

فخری خطاب به شهرداری‌های استان سمنان تأکید کرد: از صدور مجوز و پروانه ساخت به افرادی که درصدد ساخت‌وساز غیرمجاز در هر نقطه از استان هستند، به‌شدت خودداری شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان اظهار داشت: برخی دستگاه‌های اجرایی نظیر راه و شهرسازی  باید با دقت مباحث مربوط به حوزه ساخت‌وساز‌های غیرقانونی را رصد کنند و با چنین ساخت‌وساز‌های خلاف قانون قاطعانه برخورد کنند.

فخری همچنین با تأکید بر تقویت ارتباطات بین دستگاهی بیان کرد: نظارت‌ها باید از سوی نیروی انتظامی و دستگاه‌های نظارتی در بحث ساخت‌وساز تشدید شود و باید از صدور مجوز در قالب پرداخت جرائم نقدی برای ساختمان‌ها و سازه‌های غیرمجاز که در حوزه ساخت و تصرف با مشکلاتی مواجه هستند، خودداری شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار