فرماندار اشتهارد گفت: یکی از معضلات عمومی شهرستان تردد کامیون و تریلرهای کشنده است که هم زیرساخت‌های شهری و هم سلامت روان و جان افراد جامعه را با مخاطراتی روبه‌رو می‌کند.
کد خبر: ۹۴۰۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲ 15 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» فرهاد شیبک در جلسه شورای شورای ترافیک اشتهارد که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به وجود شهرک صنعتی و تردد صبحگاهی و عصرگاهی کارکنان شاغل در این شهرک و ترافیکی که در ورودی و خروجی‌ها و همچنین مرکز شهر ایجاد می‌شود، اظهار کرد: طرح‌ها و برنامه‌های میان‌مدت و بلندمدتی در مصوبات قبلی شورا دیده شده که با اجرای آنها بخشی از این ترافیک به سمت کمربندی منتقل شده است.

وی بیان کرد: یکی از معضلات عمومی شهرستان تردد کامیون و تریلرهای کشنده است که هم زیرساخت‌های شهری و هم سلامت روان و جان افراد جامعه را با مخاطراتی روبه‌رو می‌کند که باید از تردد خودروهای سنگین به داخل شهر جلوگیری شود.

فرماندار اشتهارد خاطرنشان کرد: از دستگاه‌هایی که قرار است اصلاحاتی را در طول محورهای ورودی و خروجی انجام دهند خواسته شد تا به انجام عملیات اصلاحی خود تسریع دهند تا هرچه زودتر مشکلات این حوزه رفع شود.

شیبک تأکید کرد: بار ترافیکی جاده اشتهارد به ماهدشت و بالعکس بسیار سنگین است و نقاط حادثه‌خیز و ناایمنی دارد که بخشی از آن توسط راهداری و با نظارت پلیس‌راه اصلاح شده است و این اصلاح باید تا رفع مشکلات ادامه پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار