نماینده شیراز گفت: اینکه بنزین را یک مرتبه گران کنند و به مردم هم اطلاع ندهند و صبح جمعه به مردم گفته شود من هم تازه فهمیدم آیا این توهین نیست؟ یا این توهین نیست که نزدیک به یک سال در هیچ جلسه مردمی حاضر نشویم ؟ این توهین به مردم نیست که مردم  را در مشکلات اقتصادی شان رها کنیم؟
کد خبر: ۹۴۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۳ 15 February 2021
به گزارش تابناک فارس: ابراهیم عزیزی در پاسخ به این سوال که به نظرشما به عنوان نماینده مردم و با توجه به نقش نظارتی تان در مجلس آیا امکان اقدامی از سوی مجلس در این رابطه وجود دارد؟ گفت: در رابطه با مسائلی که روز 22 بهمن در برخی شهر ها پیش آمد و شعار هایی که مردم بر علیه رئیس جمهور سر دادند باید دید و بررسی کرد چرا این اتفاق افتاده است
 
ابراهیم عزیزی با بیان اینکه خود مسوولین، مدیران دولت و دولتمردان  باید دلایل این گونه اتفاقات را بررسی کنند، افزود: به این جهت می‌گویم بررسی کنند که ببینند چه اتفاقی افتاده که مردم هر چند بسیار اندک، این نوع شعارها را سر می دهند، به نظر شخصی بنده  بررسی ریشه موضوع به مراتب مهم تر است چون هر واکنشی ریشه در عملکرد افراد و ریشه در برخورد مسئولین با مردم دارد.
 
وی با اشاره به این مطلب که وقتی مشکلات مردم را حل نکنیم، به منزله برخورد با مردم است، تصریح کرد: به نظر بیش از هر چیزی باید به این موضوع توجه شود که چرا عده ای این اقدام را انجام داده اند و ریشه در کجاست؟
 
عزیزی با طرح این پرسش که آیا فکر نمی کنید ریشه این اتفاقات در مشکلات، برخی نارسایی ها، کمبود ها و سختی هایی است که مردم با آن روبرو شده اند؟ ادامه داد: نکته دوم که قابل اهمیت است این که این موضوع دو سویه است و هیچ کسی نباید به دیگران توهین کند.
 
نماینده مردم شهرستان‌های شیراز و زرقان در مجلس شوراس اسلامی تصریح کرد: به همان اندازه که  افراد توقع دارند که کسی به  آنها توهین نکند، از آن طرف نیز سزاوار نیست که برخی مدیران و مسئولین رفتار هایی از خود بروز دهند و توطئه هایی کنند و متصور شوند مردم متوجه نیستد.
 
عزیزی ادامه داد: قطعا همه این رفتار ها و برخوردهای دیگری که انجام شده توهین به مردم است  و همان اندازه که شعار مردم توهین است این رفتارها نیز توهین بدتری است لذا ما هم آن رفتار ها را و هم این شعار دادن ها را محکوم می کنیم و همانگونه که از مردم توقع داریم، از مسئولین هم انظار داریم که حرمتها رعایت شود و به وظایف خود به درستی عمل کنند.
 
این نمایند مجلس همچنین اظهار کرد: این سوال همواره مطرح است که چرا برخی مسئولین به تعهدات خود به خوبی عمل نمی کنند؟ چرا به مردم دروغ می گویند؟ چه دلیلی دارد کسی که سکان مدیریت اجرایی کشور را در دست دارد با مردم صادق نباشد؟
 
عزیزی در پایان با تاکید بر اینکه صداقت در وعده ها، گفتار و کردار امری بسیار مهم است، پس باید دو طرفه موضوع را بررسی کرد، گفت: ما نه شعار دادن را تایید می‌کنیم نه رفتارهایی که موجب خشمگین شدن مردم می شود را می پذیریم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار