فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد گفت: ۱۵۸ عنوان برنامه به نیت شهدای این شهرستان بهاباد در راستای محرومیت‌زدایی و سازندگی انجام می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸ 16 February 2021

سعید دهقان‌ده‌جمالی در نشست با خبرنگاران استان یزد، که به منظور تشریح فعالیت و اقدامات یادواره شهدای شهرستان بهاباد اظهار داشت: مهم‌ترین رویکرد در این شهرستان به تبعیت از استان محرومیت‌زدایی، سازندگی، کمک مومنانه، استفاده از فضای مجازی، افزایش نشاط مردم با توجه به شرایط سخت کرونا و توجه به نسل سوم و چهارم بعد از انقلاب است.

وی گفت: شهرستان بهاباد دارای 158 شهید است و 158 برنامه در شهرستان بهاباد به نیت شهدای آن انجام می‌شود، همچنین 16 هزار و 700 بسته معیشتی، 2000 کارت هدیه دویست تومانی، هزار کارت هدیه سیصد هزار تومانی بین محرومین توزیع شد.

دهقان خاطر نشان کرد: 90 درصد برنامه‌های کنگره شهدای استان در شهرستان بهاباد انجام شده است، همچنین برای 105 منزل مسکونی نیازمندان بهسازی و گاز کشی انجام شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بهاباد ادامه داد: ثبت خاطرات شهدا و رزمندگان شهرستان بهاباد به صورت صوتی، تکمیل گلزارهای شهدا با اعتبار دو میلیارد تومان، نصب تصاویر شهدا در مسیر ورودی شهر و راه‌اندازی راهیان نور مجازی از برنامه‌های ما است.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار