شهردار چهارباغ گفت: کتابخانه عمومی مهدی‌آباد با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در حال اتمام مراحل کاری است و در ۱۷ اسفندماه سال جاری افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۴۱۱۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱ 16 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی شاه‌محمدی اظهار کرد: کتابخانه‌های عمومی با بالا بردن سرانه مطالعه می‌تواند تأثیر ویژه‌ای در ارتقای سطح فرهنگ عمومی مردم داشته باشند.

وی با تأکید بر حرکت در مسیر توسعه بیان کرد: ارتقای سرانه‌های فرهنگی و اجتماعی مستلزم برنامه‌ریزی درست برای توانمندسازی شهروندان و ترغیب جوانان و نوجوانان برای مشارکت در فعالیت‌های مختلف اجتماعی است.

لزوم توزیع عادلانه امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی

شهردار چهارباغ تصریح کرد: توزیع عادلانه امکانات و زیرساخت‌های فرهنگی از دغدغه‌های مهم ما در این عرصه است.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای ‏تحقق منویات مقام معظم رهبری با محوریت کتابخانه‌سازی و با چشم‌انداز حمایت از گسترش فرهنگ کتاب‌خوانی به ویژه در بین مناطق کمتر برخوردار، با اجرای ‏اولویت‌بندی در فراهم‌کردن زمینه‌های ارتقای فرهنگی، شهرداری چهارباغ اقدام به ساخت کتابخانه عمومی استاد شهریار با متراژ بالغ بر ۶۸۰ مترمربع در منطقه مهدی‌آباد نموده است.

شاه‌محمدی تصریح کرد: این کتابخانه با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصدی در حال اتمام مراحل کاری است و به‌زودی جهت تجهیز به اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تحویل داده خواهد شد تا به فضل الهی و بر اساس مصوبه جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان در ۱۷ اسفندماه سال جاری افتتاح و در اختیار علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی و اهالی کتابدوست این منطقه قرار گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار