علی تشنه دل:
تابناک سمنان: علی تشنه دل رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: ۲ واحد خودروسازی در سمنان برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل به میزان ۱۵۰۰ میلیارد ریال معرفی شدند.
کد خبر: ۹۴۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶ 17 February 2021

Image result for علی تشنه دل

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان روز چهارشنبه در دویست و هفتاد و دومین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در استانداری گفت: با تصویب اعضای کارگروه و به منظور حمایت از تولید داخل و واحدهای تولیدی استان، ۲ واحد خودروسازی در سمنان که در زمینه تولید خودروی سواری و اتوبوس فعالیت می‌کنند جهت دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شدند.

 وی افزود: تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۹۹ تعداد ۷۵۸ واحد تولیدی جهت دریافت تسهیلات به ارزش بیش از ۲۱ هزار میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده اند که پرونده ۴۸۷ واحد با پرداخت حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال تسهیلات بسته شد و پرونده ۲۷۱ واحد نیز در بانکها در دست بررسی است.

علی تشنه دل بیان کرد: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه در مجموع با پرداخت ۱۶۸۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۶۹ واحد صنعتی و کشاورزی استان موافقت و به بانکهای عامل معرفی شدند.

تشنه دل همچنین  با اشاره به دیگر دستور کار این جلسه افزود: در این نشست مشکلات ۲ واحد تولیدی درخصوص تخصیص گاز مایع و همچنین مسایل بانکی و زیربنایی ۶ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان مورد بررسی قرار گرفت.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار