فرمانده انتظامی شهرستان بدره گفت: از نتایج این طرح می‌توان به کشف ۳ فقره سرقت، کشف مقادیری انواع مختلف مواد مخدر، دستگیری ۱۳ متهم در حوزه‌های مختلف (۲ نفر جرائم مالی، ۱ نفر حمل سلاح غیر مجاز، ۱ نفر قدرت نمایی در فضای مجازی، ۷ نفر مواد مخدر، ۱ نفر جعل و کلاهبرداری، ۱ نفر چاغوکشی)، توقیف ۱۷ دستگاه خودرو (شوتی، دستور دار و ...) و ۲ دستگاه موتور سیکلت، در سطح شهرستان اشاره کرد.
کد خبر: ۹۴۱۵۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 18 February 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ امیر بازیار افزود: هدف از اجرای این طرح افزایش احساس امنیت در بین شهروندان و کسب رضایتمندی مردم است و در ماه‌های پایانی سال به صورت ویژه در دستور کار انتظامی شهرستان قرار دارد.

وی بیان کرد: در راستای اجرای ارتقاء امنیت اجتماعی و جلب رضایت عمومی مردم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز را در هفت روز گذشته در سطح شهرستان اجرا که رضایتمندی بسیار خوبی در میان شهروندان و مسئولین داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان بدره در خاتمه با تقدیر از همکاری خوب شهروندان با پلیس عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، به ویژه در زمینه فعالیت اراذل و اوباش و فروشندگان و قاچقچیان سلاح و مهمات و موادمخدر، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار