معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان گفت: رویداد کارآفرین شو با معرفی برترین‌ها امروز ۲۹ بهمن با معرفی بهترین‌ها خاتمه یافت.
کد خبر: ۹۴۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ 17 February 2021

 معرفی برترین‌های رویداد استارتاپی کارآفرین شو در سمنان

به گزارش تابناک سمنان علیرضا خدابنده، با اشاره برپایی رویداد استارتانی «کارآفرین شو» در استان سمنان اظهار کرد: ۱۲۰ ایده از دانشجویان به دبیرخانه این رویداد استارتانی راه یافت که بعد از تائید نهایی، هشت ایده توسط هیئت ‌داوران به مرحله نهایی راه یافتند.

وی، خاطرنشان کرد: پس از راه‌یابی ۱۲۰ ایده به دبیرخانه رویداد و بررسی توسط پارک علم و فناوری، ۳۵ ایده مورد تائید و بعد از تائید نهایی هشت ایده مورد داوری قرارگرفته و به مرحله نهایی و اختتامیه راه یافتند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان خاطرنشان کرد: به تعداد ۳۵ ایده که در مرحله اول از سوی دبیرخانه رویداد انتخاب شدند، هدیه نقدی اعطا  شد.

خدابنده در ادامه با اشاره به اینکه تعداد هشت تیم که توسط هیئت‌داوران به مرحله نهایی راه یافتند، تصریح کرد: این هشت تیم شامل پنج تیم برتر و سه تیم شایسته تقدیر نیز از هدایای ویژه‌ای برخوردار خواهند شد و از حمایت‌های کمیته امداد و پارک علم و فناوری بهره مند می‌شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان سمنان سه محور کلیدی در بخش اقتصاد مقاومتی کمیته امداد را تأمین و حمایت در مقوله‌های معیشت، اشتغال و مسکن مددجویان دانست و خاطرنشان کرد: بهبود فضای کسب‌وکار، توسعه همکاری فعالان فضای کسب‌وکار و توسعه زنجیره‌های ارزش سه راهبرد حوزه اشتغال کمیته امداد است.

خدابنده ، مردمی کردن، دانش‌بنیان استفاده از مزیت‌های بومی محلی است از دیگر راهبردهای اشتغال دانست و تصریح کرد: در بخش توسعه همکاری فعالان فضای کسب‌وکار با ۱۴ دستگاه و نهاد ازجمله پارک علم و فناوری معاونت رئیس‌جمهوری و دانشگاه همکاری دوسویه داریم.

وی با بیان اینکه این رویداد با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان برگزار شد از همراهی دیگر نهادها با این رویداد علمی تقدیر کرد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار