فرماندار شهرستان آبیک گفت: درباره از سرگیری فعالیت شهرداری آبیک در جلسه عصر امروز ستاد کرونا تصمیم گیری خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۲۲۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳ 20 February 2021

 

شهرام احمدپور فرماندار شهرستان آبیک در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونادرباره بازگشایی شهرداری آبیک ظهر امروز تصمیم گیری می‌شود افزود: نتایج آزمایش کارمندان شهرداری آبیک در دست بررسی است و درباره از سرگیری فعالیت این شهرداری در جلسه امروز بعد از ظهر تصمیم گیری خواهد شد.

فرماندار آبیک درباره آخرین وضعیت قرنطینه بودن روستای حسین آباد کرد این شهرستان به خاطر فوت یکی از اهالی به علت لبتلا به کرونای انگلیسی و مثبت شدن آزمایش برخی از اهالی آن گفت: اهالی روستا بعد از مثبت شدن پنج نفر از خانواده متوفی به کرونا انگلیسی و مثبت شدن کرونا هفت نفر از اهالی روستا همچنان در قرنطینه به سر می‌برد و برخی از این افراد که در مراکز صنعتی مشغول کار بودند تا عادی شدن شرایط در مرخصی استعلاجی به سر می‌برند.

احمد پور افزود: هزینه درمان این افراد را ستاد پیشگیری از کرونای استان برعهده دارد و بسته غذایی ویژه اهالی روستا هم از طریق هلال احمر، تیم‌های نظارتی استان و طرح شهید سردار سلیمانی تامین می‌شود.

او با اشاره به منفی شدن نتیجه آرمایش دو سرباز هم تاکید کرد: در حال حاضر با اعلام نتایج تست‌ها و اجرای قرنطینه خانگی نقاهتگاه این شهرستان تعطیل شده است.

فرماندار آبیک با اشاره به اینکه در یک هفته گذشته به منظور پیشگیری و مقابله با کرونا جاده ورودی و خروجی ضلع شرقی شهر آبیک به سمت شهرستان نظرآباد مسدود شده است گفت: بیماری در شهرستان تا حد قابل قبول کنترل شده، ولی این وضعیت شکننده است.

او همچنین گفت که دستگاه اکسیژن ساز و همچنین سه تخت‌ای سی یو به امکانات بیمارستان شهدای آبیک افزوده شده است و ممنوعیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد همچنان اجرا و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

فرماندار آبیک از بخشداران و دهیاران خواست از ورود خودرو‌های با پلاک غیر بومی به روستا‌ها جلوگیری و با نصب بنر ضمن اطلاع رسانی از برگزاری مراسمات نیز جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار