رئیس اتاق اصناف البرز گفت: در حال حاضر به جز طالقان، فردیس و کرج در سایر شهرستان‌های استان محدودیت رنگ قرمز برای صنوف اعمال می‌شود.
کد خبر: ۹۴۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ 20 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» بهروز حصاری با تایید انجام برخی اقدامات پزشکی مثل مزوتراپی در آرایشگاه‌های زنانه اظهار کرد: آرایشگاه‌ها صرفا حق آرایش و پیرایش مراجعه کنندگان را دارند و دخالت آنها در امور پزشکی تخلف است و با متخلفین به شدت برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: اغلب تخلفات این حوزه از سوی واحدهای فاقد مجوز انجام می‌شود و از شهروندان می‌خواهیم در صورت مشاهده چنین مواردی با شماره ۳۲۵۲۸۳۶۰ تماس بگیرند تا موضوع در اسرع وقت رسیدگی شود.

حصاری با بیان اینکه با سلامت مردم نمی‌شود شوخی کرد، گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال شاهد افزایش نظارت‌ بر نحوه فعالیت آرایشگاه‌ها خواهیم بود تا به واسطه برخی تخلفات سلامت مردم به خطر نیفتد.

رئیس اتاق اصناف البرز در ادامه با اشاره به اینکه نرخ مرغ و تخم مرغ به سمت تعادلی شدن پیش می‌رود، توضیح داد: با تمهیدات اندیشیده شده و اختصاص سهمیه مناسب، در تلاشیم نرخ مرغ و تخم مرغ به نرخ تنظیم بازار نزدیک شود تا مردم در روزهای پایانی سال بتوانند با دغدغه کمتر مایحتاج خود را خریداری کنیم.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر به جز فردیس و کرج در سایر شهرستان‌های استان محدودیت رنگ قرمز برای صنوف اعمال می‌شود، اظهار کرد: از تمامی واحدهای صنفی تقاضا می‌شود پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند چون در غیر این صورت چاره‌ای جز تعطیلی واحدهای صنفی در روزهای نزدیک عید نداریم.

وی گفت: در حال حاضر در شهرستان‌های نظرآباد، اشتهارد و ساوجبلاغ تنها مشاغل گروه یک فعالیت دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار