فرماندار ساوجبلاغ با تأکید بر ساخت واحد مستقل پسماند با مشارکت شهرداری‌ها گفت: منابع طبیعی این آمادگی را دارد تا با اختصاص ۱۳۰ هکتار زمین نسبت به استقرار این واحد اقدام کند.
کد خبر: ۹۴۲۴۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲ 21 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» مهدی مهدور در جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان ساوجبلاغ که با حضور، بخشداران، شهرداران، مدیران و رؤسای ادارات، و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در سالن اجتماعات این فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: اگر به صورت ویژه به مسئله پسماند توجه نشود در آینده با مشکلات و معضلات عدیده‌ای روبه‌رو خواهیم شد که برخی از آنها غیرقابل جبران هستند.

وی توجه به مدیریت صحیح پسماند و استفاده از روش‌های علمی و نوین در این زمینه را یکی از امور زیربنایی برای توسعه هر منطقه عنوان کرد و گفت: دفن اصولی زباله‌ها در سلامت جامعه بسیار مؤثر است.

فرماندار ساوجبلاغ بیان کرد: فرماندار محیط زیست شهرستان نیز به عنوان مسئول حفظ محیط زیست باید بر عملکرد شهرداری‌ها و شبکه بهداشت به عنوان مسئول اصلی در این حوزه نظارت دقیق داشته و در اجرایی شدن مصوبات این کارگروه به طور جدی پیگیری کند.

مهرور با تأکید بر ساخت واحد مستقل پسماند با مشارکت شهرداری‌ها در ساوجبلاغ گفت: منابع طبیعی این آمادگی را دارد تا با اختصاص ۱۳۰ هکتار زمین نسبت به استقرار این واحد در شهرستان اقدام کنیم.

وی مدیریت جمع‌آوری زباله‌ها را مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: تخلیه زباله در حاشیه جاده‌ها تخلف است راهداری، محیط زیست و همه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در صورت مشاهده با کسانی که زباله خود را در حاشیه راه‌ها تخلیه می‌کنند مطابق قانون با متخلفان بر خورد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار