مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام از پیشرفت 85 درصدی عملیات اجرایی پروژه مخزن ۳۰۰ متر مکعبی هوایی شهرک اسلامیه مهران خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۴۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ 21 February 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ نورالله تیموری بیان داشت: عملیات اجرایی پروژه مخزن ۳۰۰ متر مکعبی بتنی هوایی با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی در حال اجراست.

وی گفت: علیرغم هزینه‌های بالای این نوع مخزن ها نسبت به مخازن هم حجم زمینی، ساخت این نوع از مخازن برای اولین بار در سطح استان در منطقه صفر مرزی (شهرک اسلامیه مهران) که به‌ علت موقعیت جغرافیایی و توپوگرافی منطقه فاقد کد ارتفاعی لازم است، در دست اجرا می باشد.

مدیرعامل شرکت آبفار ایلام خاطرنشان کرد: با اجرای این پروژه تعداد ۹۲۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر سه هزار و ۳۵۰ نفر از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار خواهند شد.

تیموری افزود: این پروژه در راستای رسالت خدمتگذاری و با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر در سال رونق تولید و برای توسعه روستایی، تثبیت مرزنشینان در مرزها و همچنین ایجاد زمینه آرامش، آسایش، ارتقاء سطح رفاه و ایجاد انگیزه در مهاجرت معکوس از شهر به روستاها اجرا می شود.

وی از پیشرفت مناسب مخزن ۲ هزار متر مکعبی ذخیره آب در مهران خبر داد اظهار کرد: در صورت تامین اعتبار این پروژه در نیمه اول سال آینده تکمیل و آماده بهره‌ برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفای ایلام تصریح کرد: برآورد اولیه هزینه این طرح بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال است.

شهرک اسلامیه از توابع بخش مرکزی شهرستان مهران بیش از ۲ هزار نفر جمعیت دارد./ح

 

بیشتر بخوانید

اتصال 36 روستای ایلام به شبکه آبرسانی در هفته دولت

۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۹ درصد جمعیت روستایی ایلام از آب سالم برخوردارند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار