معاون بهره برداری وتوسعه آب شرکت آب وفاضلاب استان همدان خبر داد:
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از توسعه، اصلاح وبازسازی بیش از ۶۲ کیلومتر شبکه آبرسانی شهری و روستایی در ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲ 21 February 2021
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از توسعه، اصلاح وبازسازی بیش از ۶۲ کیلومتر شبکه آبرسانی شهری و روستایی در ۱۱ ماهه سال جاری خبر داد.
 
به گزارش روابط عمومی آبفای استان همدان، حمیدرضا نیکدادضمن اشاره به مجموعه اقدامات انجام شده در خصوص توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی استان، گفت:دربازه زمانی یاد شده بیش از ۵۳ کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی و بیش از ۹ کیلومتر شبکه آبرسانی شهری؛ توسعه، اصلاح و بازسازی شد.

نیکداد درهمین رابطه توضیح داد:درمجموع در ۱۱ ماهه سال جاری؛ در ۱۶ روستای استان پروژه‌های فعال مرتبط با توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی در دست انجام بوده است.

وی بیان کرد: درمدت مذکور مجموعا بیش از ۵۳ کیلومتر توسعه، اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی روستایی با صرف ۸ میلیارد تومان اعتبارعملیاتی شد که این اقدامات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۵ درصد رشد داشته است. 

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدانهمچنین عنوان کرد: دربازه زمانی مذکور توانستیم در ۱۶ روستای پیش گفته، استانداردسازی یک هزارو ۶۵۳ کنتور و نصب ۱۳۷ کنتور جدید را اجرایی نماییم.

وی همچنین به مجموعه اقدامات انجام شده در خصوص اصلاح و بازسازی شبکه‌های فرسوده آبرسانی در شهر‌های استان اشاره کرد وگفت: در ۱۱ ماهه سال جاری توانستیم بیش از ۹ کیلومتر شبکه آبرسانی شهری را اصلاح و بازسازی نماییم.

وی عنوان کرد: در بازه زمانی یاد شده، نشت یابی ۲ هزار و ۷۰۱ مورد انشعاب عملیاتی شد ضمن اینکه در ۹ ماهه امسال نیز تعویض ۵ هزارو ۴۹۴ کنتور نیز به انجام رسید.

حمیدرضا نیکداد در بخش دیگری ازسخنانش به اصلاح و بازسازی شبکه‌های آبرسانی کوی نبوت اشاره کرد و گفت:در ۴ ماهه گذشته ۹.۵ کیلومتر شبکه آبرسانی در این محدوده اصلاح و ۱۰۰ انشعاب نیز استاندارد سازی شده است.

وی عنوان کرد: تا کنون ۵۵ درصد از پروژه مذکور اجرایی شده که انتظار می‌رود در صورت تامین اعتبار و مساعد بودن شرایط جوی مابقی پروژه نیز ظرف ۳ تا ۴ ماهه آتی عملیاتی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار