مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز از جذب اشتراک صدقات به‌صورت الکترونیکی برای اولین بار در کشور توسط این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۲۵۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۸ 21 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمد محمدی‌فرد در حاشیه بازدید از یکی مراکز نیکوکاری کرج اظهار کرد: بر این اساس با ارسال پیامک از طریق پنل پیامکی به شهروندان البرزی مبنی بر تحویل صندوق صدقات و ارائه روش‌های پرداخت صدقات امکانی ایجادشده تا درخواست آن‌ها برای دریافت اشتراک از کمیته امداد، با ارسال عدد یک به سامانه وصول گردد.
وی با تشریح عملکرد این نهاد در حوزه مشارکت‌های مردمی افزود: این اقدام نوآورانه از ۲۵ بهمن آغازشده و روزانه ۳۰۰۰ پیامک به شهروندان ارسال می‌گردد.
وی به مزایای دیگر اجرای این کار اشاره کرد و گفت: این طرح بتواند ۸۰ درصد از هزینه‌های اشتراک یابی را کاهش داده و سرعت عمل را بیش از ۱۰ برابر ارتقا دهد.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با تأکید بر اینکه، کمک‌های جمع‌آوری‌شده از صندوق‌های صدقات مطابق جدول سهم‌بندی و مبتنی بر نیاز جامعه هدف در امور معیشتی، درمان، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود، گفت: هم‌اکنون حدود ۱۷۰ هزار صندوق صدقات فعال در استان البرز وجود دارد که ۱۵۸ هزار صندوق در اختیار مشترکان خانگی و بقیه در قالب صندوق بزرگ و متوسط در معابر، ادارات، مجتمع‌های تجاری و مدارس نصب‌شده‌اند.
وی بابیان اینکه در استان البرز بیش از ۲۷٬۰۰۰ خانوار نیازمند از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند گفت: کمیته امداد به‌منظور یاری‌رساندن به اقشار محروم جامعه و هدایت نیات خیر مردم نوع‌دوست، طرح‌های متنوعی را در جهت فقرزدایی و فراهم کردن زمینه مشارکت مردم در امور نیکوکاری و دستگیری از نیازمندان به مرحله اجرا درآورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار