رییس هیات هندبال البرز با اشاره به برگزاری رقابت های قهرمانی کشور در بخش دختران گفت: قرار بود که میزبانی این دوره از رقابت ها به میزبانی استان برگزار شود که به دلایلی انصراف دادیم.
کد خبر: ۹۴۲۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰ 22 February 2021

به گزارش «تابناک البرز» مرتضی خادمی گفت: رقابت های هندبال جوانان قهرمانی کشور در بخش دختران پیش از این قرار بود که از سوم تا دهم اسفند ماه جاری به میزبانی البرز و با حضور تیم هایی از سراسر کشور برگزار شود.

وی اضافه کرد: نبود زیر ساخت ها از جمله مکانی برای اسکان و اقامت تیم های ورزشی در کنار شیوع ویروس کرونا سبب شد تا البرز از میزبانی این دوره از رقابت ها انصراف دهد.

خادمی گفت: البرز از داشتن زیر ساخت هایی به خصوص در بخش ورزش محروم است این در حالی است که سایر دستگاه ها و ارگان ها نیز در صورتی که بخواهند با هیات های ورزشی در این استان همکاری داشته باشند هزینه هایی را طلب که ازتوان این هیات ها خارج است.

وی ادامه داد: یکی از این دستگاه ها برای اسکان یک هفته تیم ها رقمی معادل ۱۲۰ میلیون تومان از هیات درخواست کرد که پرداخته شود اما پرداخت چنین رقمی از توان هیات هندبال خارج است.

رییس هیات هندبال البرز خاطر نشان کرد: زیبنده این استان نیست که با داشتن ورزشکاران و قهرمانان در رشته های مختلف به دلایلی از جمله نداشتن زیر ساخت ها و از سوی دیگر همکاری نکردن سایر دستگاه ها چنین میزبانی را از دست بدهد و در واقع چاره ای جز انصراف نداشتیم.

۴۵۰ ورزشکار در استان البرز به صورت حرفه‌ای و آماتور در رشته ورزشی هندبال مشغول به فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار