پیش بینی می شود تا بعد از ظهر امروز ، مشکل ایجاد شده در خط خروجی آب تصفیه خانه شماره ۲ اهواز حل شود .
کد خبر: ۹۴۳۱۱۲
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶ 23 February 2021

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت : همانند سالهای گذشته ، کار تعمیرات و نگهداری پیشگیرانه ی سیستم تصفیه‌خانه شماره دو اهواز (شهید منجزی) ، آغاز شده است.
حقیقی پور با بیان اینکه برای آمادگی در فصل گرما که نیاز آبی بالا می‌رود این اقدامات باید انجام شود افزود : بنابراین از دو هفته گذشته عملیات را شروع کردیم که متاسفانه یکی از ۶ پمپ موجود در تصفیه خانه ، به دلیل مشکلی که در شیر قطع و وصل به وجود آمده بود،دچار مشکل شد.
وی ادامه داد:به دلیل اینکه در ساعات پایانی شب این حادثه روی داد و فشار شبکه توزیع بالا بود ،آب برگشتی به داخل تصفیه خانه بسیار زیاد شد و متاسفانه ایستگاه پمپاژ زیر آب رفت.
حقیقی پور اظهار داشت :از ساعت دو بامداد ، همکاران ما شروع به فعالیت کردند و هم اکنون ایستگاه پمپاژ خالی شده است و با حضور غواص در محل ، دسترسی ما به شیر مشکل‌دار مهیا شده و سعی می‌کنیم تا بعد از ظهر امروز مشکل قطعی آب شهر اهواز را برطرف کنیم.
وی با بیان اینکه هم اکنون دیگر تصفیه خانه‌های شهر به طور کامل در مدار هستند اضافه کرد : با حداکثر ظرفیت ،تانکر های حمل آب را مهیا کردیم تا در صورت اعلام نیاز مردم شهر اهواز،آبرسانی انجام شود.
مدیرعامل آبفای استان از شهروندان خواست:هر گونه اعلام نیاز فوری به آب را به شماره ۱۲۲ اعلام کنند.
وی در خصوص اعلام نیاز بیمارستان های شهر در این شرایط کرونایی هم گفت : برای بیمارستان‌ها هم با توجه به شرایط کرونایی موجود تانکر‌های مجزایی را آماده کردیم و به محض اعلام نیاز آب برای آن‌ها ارسال خواهد شد.
وی در پایان تاکید کرد : تعمیرات و اورهال تصفیه خانه شماره ۲ به جهت حل مشکلات کم آبی در تابستان بود و این عملیان باید صورت می گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار