همزمان با سراسر کشور از ۲۲ نفر از خیران مدرسه ساز قزوینی روز سه شنبه به صورت ویدیو کنفرانس با حضور معاون اول رئیس جمهور تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۹۴۳۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ 23 February 2021

 

به گزارش ایرنا، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان قزوین در این مراسم گفت: خیرین مدرساز بازوان توانمند آموزش و پرورش در توسعه و تجهیز مدارس هستند.
عسگرعلی جوانبخت با اشاره به اینکه هر ساله مراسم تجلیل از خیران در دستور کار قرار دارد، افزود: امسال با توجه به شرایط کرونایی ۲۲ جشنواره خیرین مدرسه ساز همزمان با سراسر کشور به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه امروز یک هزار نفر از خیرین کشور تجلیل می شوند،اظهار داشت: از این تعداد ۲۲ نفر از خیرین مدرسه ساز استان قزوین هستند که ۵۷ میلیارد تومان در سال ۹۹ در ساخت مدرسه مشارکت داشته اند.
جوانبخت با بیان اینکه نیمی از مدارس استان قزوین با مشارکت خیرین ساخته شده است،تصربح کرد: هم اکنون ۵۰۰ نفر خیر مدرسه ساز به صورت مستقیم و ۱۰ هزار نفر به صورت غیر مستقیم در سطح استان قزوبن در مدرسه سازی فعال هستند.
این مسوول اضافه کرد: امسال ۳۶ طرح مدرسه سازی در دست اقدام است که از این تعداد ۲۶ پروژه توسط خیران مدرسه ساز با ۱۹۷ کلاس درس و ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار تکمیل و به آموزش و پرورش تحویل داده خواهد شد.
وی یاد آور شد: امسال خیرین مدرسه ۲۵۰ میلیارد ریال در امر مدرسه سازی تعهد کرده‌اند که بیش از ۱۰۰ درصد آن محقق شده و بخش عظیمی از نیاز فضای آموزشی استان تامین می شود.
استان قزوین دارای ۲ هزار و ۴۰۰ واحد آموزشی در ۱۴ منطقه آموزش و پرورش استان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار