حادثه تصادف و آتش‌سوزی کامیون باربری با پژو ۴۰۵ در بزرگراه آزادگان تهران منجر به کشته شدن سه نفر شد.
کد خبر: ۹۴۳۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۱ 23 February 2021

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران عصر سه شنبه در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۶:۴۴ امروز این حادثه در مسیر شرق به غرب بزرگراه آزادگان، نرسیده به اتوبان ساوه به سامانه ۱۲۵ اعلام و بی درنگ ماموران چها ایستگاه آتش نشانی با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سید جلال ملکی افزود:‌ در این حادثه یک دستگاه کامیون باربری به هنگام حرکت و بدلایل نامشخص با قسمت عقب یک دستگاه پژو ۴۰۵ برخورد کرد که بر اثر شدت این حادثه هر ۲ دستگاه خودرو دچار آتش سوزی شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و پس از خاموش کردن آتش سه نفر که احتمالا خانم بودند در قسمت عقب خودرو پژو گرفتار بودند.

ملکی با بیان اینکه رانندگان هر ۲ خودرو در همان لحظات اولیه موفق شده بودند خود را از میان شعله های آتش خارج کنند گفت: آتش نشانان پس از دقایقی موفق شدند سه نفر از سرنشینان خودرو سواری را به بیرون منتقل کنند که بدلیل شدت سوختگی این افراد در این حادثه جان باختند.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر این حادثه ترافیک سنگینی در محل حادثه ایجاد شده بود که با تلاش عوامل پلیس راهور این ترافیک سنگین در حال روان سازی است.

سخنگوی سازمان آتشانی به شهروندان توصیه کرد که به هنگام حرکت در مسیر بزرگراهی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی با خودرو جلویی رانندگی کنند.

وی علت این حادثه را در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار