شمیرانی در اولین روزهای فعالیت خود در فرمانداری شهرستان چهارباغ روزهای پر کاری را پشت سر می‌گذارد.
کد خبر: ۹۴۳۳۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹ 24 February 2021

شهرستان چهارباغ نیازمند عزم جدی دستگاهها برای فراهم سازی زیرساخت هاست

به گزارش «تابناک البرز» فرماندار این شهرستان روزهای پر کاری را پشت سر می‌گذارد، که از آن جمله می توان به برگزاری جلسه شورای اداری، دیدار با مسوولان شهر چهارباغ، دیدار با امام جمعه شهر، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از دهیاری عرب آباد و پایگاه مقاومت بسیج این روستا، بازدید از کلانتری شهر، بازدید از دهیاری لشکر آباد، بازدید از کلانتری کهریزک، بازدید از دهیاری رامجین و همچنین محل اجرا و ساخت آتشنشانی رامجین و مزار شهدای رامجین و زیارت امام زاده کمال الدین، بازدید از دهیاری طاووسیه، بازدید از شهرک ابریشم،مسجد و پایگاه مقاومت بسیج روستای سنقر آباد و ... تنها بخشی از بازدیدها و دیدارهای فرماندار شهرستان ساوجبلاغ است.

قدرت اله شمیرانی در این باره می گوید: شهرستان چهارباغ نیازمند کار و تلاش در بخش های مختلف خود است و می طلبد که مشکلات، پتانسیل ها و مسائل مربوط به این شهرستان به دلیل تازه تاسیس بودن آن رصد و برنامه ریزی های لازم انجام گیرد.

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار این شهرستان نیازمند توسعه بخش های مختلف شهرستان هستند که بی شک با ارتقا این منطقه به شهرستان هر چه زودتر این زیرساختها ایجاد گردد.

وی همچنین افزود: باید با کار و تلاش جهادی این راه بلند در مسیر خدمت رسانی به مردم را کوتاه تر کنيم و موجبات توسعه منطقه هر چه زودتر فراهم گردد.

سرپرست فرمانداری شهرستان تازه تأسیس چهارباغ همچنین تصریح کرد: از همه دستگاه‌های دولتی و خدمات رسان در شهرستان می خواهم که با انجام برنامه ریزی و خدمات به موقع سبب تسهیل در امور مردم و شهرستان را فراهم آورند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار