رییس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان عنوان کرد؛
تابناک-رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان گفت: جشنواره فروش ویژه نوروزی در قالب طرح «نمایشگاهی به وسعت ایران» جایگزین نمایشگاه‌های بهاره شد‌ه و فراخوان ثبت نام واحدهای صنفی متقاضی در این جشنواره آغاز و از هفته آینده جشنواره نوروزی در استان هرمزگان شروع خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹ 25 February 2021

به گزارش تابناک هرمزگان، عبدالمجید جلالی با بیان اینکه این طرح در راستای حمایت از تولید داخلی است، افزود: نمایشگاه‌های بهاره امسال در قالب جشنواره فروش ویژه در واحدهای صنفی متقاضی برگزار می‌شود و در همین راستا از ابتدای اسفند تشدید نظارت‌ها بر کالاهای اساسی و بازار شب عید انجام پذیرفته است.

جلالی با بیان اینکه فروش فوق‌العاده با هدف تسهیل خرید مردم در شرایط کرونایی اجرا می‌شود، اظهار کرد: اصناف با نصب پلاکارد می‌توانند تخفیف‌های لازم را با ارائه کالای با کیفیت و قیمت مناسب داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه در اجرای این طرح پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شوند، تصریح کرد: با توجه به شرایط کرونا و همچنین رکود بازار اصناف، برگزاری نمایشگاه‌ها و ازدحام جمعیت در آن‌ها مناسب نبود و سبب ایجاد پیک دیگری از کرونا می‌شد و به همین دلیل با تصمیم اتاق اصناف ایران و همراهی وزارت صمت و ستاد ملی کرونا این جشنواره‌ با عنوان «نمایشگاهی به وسعت ایران» برگزار و واحدهای صنفی کالا را با سود کمتر به فروش می‌رسانند.

جلالی افزود: اقلام اساسی مانند گوشت، مرغ و برنج جز کالاهای اساسی و همیشه زیر ذره‌بین هستند لذا تشدید نظارت بر روی اقلام مذکور در کنار کالاهای اساسی انجام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف مرکز استان هرمزگان گفت: واحدهای صنفی متقاضی در این طرح می‌توانند به اتحادیه‌های مربوطه مراجعه کنند که شامل کلیه واحدهای صنفی عرضه آجیل، میوه، کالاهای اساسی، کیف و کفش، پوشاک، لوازم آشپزخانه و شیرینی و شکلات و سایر محصولات می‌شود.

جلالی افزود: تقاضای ما از واحد‌های صنفی این است که در جهت حمایت از کسب و کار و حمایت از واحدهای تولیدی نهایت تخفیف را لحاظ کرده و با فروش بالا قدرت خرید مردم را تقویت کنند.

انتهای پیام/ز496

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار